. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Renatuh schreef:Stond daar laatst niet een heel leuk stuk over in de IDSHij komt naar zijn wedstrijdloopbaan weer terug naar de VDL Stud en als hij het dan internationaal goed heeft gedaan, komt er alleen maar meer vraag naar dekkingen van Orame.
Hoeveel extra dekkingen die internationale sportpaarden gemiddeld wel niet hadden tov hun leeftijdgenoten...

Renatuh schreef:Maar goed, we hebben van de Lageweg zelf gesproken gister.
CGJ12 schreef:Renatuh schreef:Maar goed, we hebben van de Lageweg zelf gesproken gister.
Wat ik me wel eens afvraag:
Zou zo'n man de volgende dag nog weten wat ie gisteren tegen zijn klanten heeft gezegd? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen. De beste man heeft een paar duizend klanten. Die hebben allemaal een naam, maar in de dekadviezen geheid een nummer......
hij heeft veel te veel aan het hoofd en haalt ook veel te veel aan, ze hebben het daar ook altijd veel te druk en ze willen allemaal graag dat hij belangsteling heeft.
Als je daar komt te dekken of te scannen hebben ze de naam van je paard nodig en je eigen naam.