Orame naar USA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:03

Ik denk dat je daar oog moet voor hebben .

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:36

ik vindt het jammer
ken een paar super mooie orame's en geweldige dieren en vorig jaar op een keuring ook een geweldig dier gezien.
orame blijft bij mij een favoriet.

en die 2 die hier in de buurt staan zijn echt 2 verschillende types. de ene mooi compact super lopen en springen en echt super braaf. de anders is wat groter is 1,70 super lief en braaf en ook super lopen en springen. maar 2 hele andere paarden, maar allebei geweldig

Renatuh

Re: Orame naar USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:44

Kreupel? Onregelmatig?

Maar goed, we hebben van de Lageweg zelf gesproken gister.
En het is heel logisch dat ze hem daar heen laten gaan, daar heeft Orame namelijk meer kans op een internationale springcarriere dan in Nederland (Ze hebben hier zo veel combinaties die internationaal starten vergeleken met Amerika).
Hij komt naar zijn wedstrijdloopbaan weer terug naar de VDL Stud en als hij het dan internationaal goed heeft gedaan, komt er alleen maar meer vraag naar dekkingen van Orame.

Dan gaan we maar hopen dat we hem zien in Peking 2008!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:57

Renatuh schreef:
Hij komt naar zijn wedstrijdloopbaan weer terug naar de VDL Stud en als hij het dan internationaal goed heeft gedaan, komt er alleen maar meer vraag naar dekkingen van Orame.
Stond daar laatst niet een heel leuk stuk over in de IDS Hoeveel extra dekkingen die internationale sportpaarden gemiddeld wel niet hadden tov hun leeftijdgenoten...

Ik hoop voor zijn nieuwe ruiter dat orame het in de ring net zo fijn gaat doen als Oranta, dan zit er iig iemand goed

Princess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 14:55

mijn paard heeft een nakomeling van Orame, die nu 4 word, heeft ibop gelopen en 70,5 punten behaald en is nu voorlopig keur

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:14

ze zijn wel goed

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:53

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 10:17

whahah

gait

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:23

in zwolle liepen er ook een paar hele goede oramé nakomelingen tussen en ik ben wel positief over zijn nafok.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:12

Renatuh schreef:

Wat ik me wel eens afvraag:
Zou zo'n man de volgende dag nog weten wat ie gisteren tegen zijn klanten heeft gezegd? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen. De beste man heeft een paar duizend klanten. Die hebben allemaal een naam, maar in de dekadviezen geheid een nummer......

Alikesflame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:36

Zonde zeg dat ie weg gaat. Vond t een fijn dier die zijn nakomelingen goed karkaters mee geeft. En daardoor waarschijnlijk niet veel in de hogere sport komen, want de matige ruiters kunnen er mee overweg. Zal wel weer een onder gewaardeerde hengst zijn. zoals ook Onze fons, Equador en Amsterdam waren.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 07:02

CGJ12 schreef:
Renatuh schreef:

Wat ik me wel eens afvraag:
Zou zo'n man de volgende dag nog weten wat ie gisteren tegen zijn klanten heeft gezegd? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen. De beste man heeft een paar duizend klanten. Die hebben allemaal een naam, maar in de dekadviezen geheid een nummer......

denk het niet hij heeft veel te veel aan het hoofd en haalt ook veel te veel aan, ze hebben het daar ook altijd veel te druk en ze willen allemaal graag dat hij belangsteling heeft.
Maar ik moet zeggen dat ze de meeste namen wel weten, ze kunnnen dat wel goed onthouden en de namen van de paarden of de afstamming die kennen ze vaak ook wel Als je daar komt te dekken of te scannen hebben ze de naam van je paard nodig en je eigen naam.