Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En er komt ook niks bomigs meer op 'r, dit zadel bevalt super, haar schouders zijn veel breder geworden, ze beweegt zich makkelijker en het zit ook nog eens stukken beter
CarS schreef:Ik heb het testzadel(Barefoot London) al gereserveerd..enne het is nog niet eens in Nederland aangekomen....wachte er al een tijd op en bij het eerste fotootje on line direct in actie gekomen
Krijg je vast een heel nieuw zadel om te testen
Ben ook heel benieuwd naar je bevindingen!!Soxje schreef:Is ook een mooi zadel Grid! Heb je de boom op maat laten maken?
Is door een zeer goede zadelmaker gepast, moest er ook goed mee rondrijden enzo en dan keek hij of goed was en
--> oud stalgenootje heeft namelijk dit zadel ca een jaar na mij ook gekocht 
) Soxje schreef:dobbel schreef:sox heb je een site waar je dat kan aanvragen heb al gezocht en kan het zo niet meer vinden,
Ben net aan het bijlezen. Pmarena van Bokt importeert ze, volgens mij is het www.boomloosrijden.nl
Soxje schreef:CarS schreef:Ik heb het testzadel(Barefoot London) al gereserveerd..enne het is nog niet eens in Nederland aangekomen....wachte er al een tijd op en bij het eerste fotootje on line direct in actie gekomen
Jij bent er dan lekker snel bijKrijg je vast een heel nieuw zadel om te testen
Ben ook heel benieuwd naar je bevindingen!!

nickyu schreef:op mijn bolletje heb ik nu de randol , de zwart gele funrider ligt beter op nog boller (nog minder schoft) die had ik liever voor mij zelf gepakt omdat die 2 kilo weegt , das toch wel erg prettig slepen![]()
op mijn vorige paardje die ook erg rond geribt was en nihil schoft toonde had ik een western zadel van white star (garland)
Ben er erg blij mee. Het enige is dat nu al bij, waar de aanhechting zit van de beugel voor de beugelriemen aan vast te maken, onder de "flap" zeg maar, de stiksels al loslaten, das wel minder.
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik eraf glij hihihi en dan schuif je weer terug

Annetjj schreef:Wintec Pro ligt echt goed.. Of een gewoon wintec je hebt van die harde kunstof veelzijdigheids zadels maar je hebt ze ook in hele soepelen.. die passen ze vrij wel altijd.. DIK OF DUN!!.. haha.. Wintec Pro dresuur is wel echt heel lekker..