. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
gezond en wel! mehlika schreef:Dat kolletje vond ik de eerste dagen echt erg....
Mafkees, is juist schitterend!
mehlika schreef:

mehlika schreef:*bloos* nee...Ik kijk wel al het moois ervan af,hahaha. Ben nog steeds zwaar verliefd,hahaha.
AAAAAAAAAAAAAAAAH vandaag gaat er een zonnetje komen en morgen helemaal....... dus ja mehlika je kunt er echt niet onderuit...hup hup....

dat is gewoon een schoonheidsmaskertje...wat een slimme meid...
mehlika schreef:Het is jammer dat ik nog geen actie foto heb kunnen maken. Wat kan deze kleine capriolen uithalen. Stijl omhoog, een hertesprong en een bok erachteraan...heerlijk om te zien.
De truc bij dit flutcameraatje schijnt je hand boven de lens te houden...dan valt er minder licht in. Maar och, de zomer komt er aan en dan komen er vast mensen langs met een goede camera

mehlika schreef:Maar och, de zomer komt er aan en dan komen er vast mensen langs met een goede camera
Ik bel je nog wel even of het uitkomt!
. Mehlika ik kom haar nog steeds bekijken hoor

......
...en heeft ze haar maskertje al afgedaan....
Ik hoop van de week foto's te krijgen. Ondertussen verrgaap ik me aan alle nieuwe mooie veulentjes die er weer geboren zijn
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Schiet op met die nieuwe foto's van Charm!!!