Even rondgekeken..
en toen weer omgekeerd.
Mick is er niet meer.

Vanochtend vroeg zijn we naar de kliniek gegaan waar het al snel duidelijk was dat Mickje geen enkele kans maakte. Zijn achterknieschijfje was zo ver aangetast dat niemand daar iets meer aan kon doen.
Om 13.00 is de veearts naar stal gekomen en heb ik Mick voor de laatste keer overeind gezet om te drinken. Alsof hij wist dat dit zijn laatste kans was heeft hij gedronken tot Fleur's uier bijna leeg was. Daarna is hij in een hoekje gaan liggen, zuchtte nog een keer diep en liet zijn hoofdje op mijn schoot leggen. Na het spuitje verslapte hij, en na nog een paar keer diep adem gehaald te hebben is hij ingeslapen.
Ik heb nog even bij hem gebleven om goed afscheid te nemen, en ben daarna met de honden het bos ingegaan. Toen ik terug kwam lag Mick onder een dikke laag hooi, Fleur stond bij de deur en wilde graag naar buiten. In de wei heeft ze met haar staart omhoog een paar rondjes met haar grote vriend Aron gerend, en is daarna tevreden gaan grazen. Ze zal ook wel opgelucht zijn.
Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en het medeleven. Zonder jullie, mijn stalgenootjes en verzorgsters was dit alleen een hele trieste week geweest. Nu kan ik door mijn tranen heen glimlachen, omdat er zoveel lieve mensen op de wereld zijn..
Ik weet zeker dat hij nu heel happy is en lekker veulen kan zijn...
Laatst bijgewerkt door batje op 23-05-02 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt