Het lieft een pony of een klein paardje.. Maar welk ras zou me niet uitmaken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het lieft een pony of een klein paardje.. Maar welk ras zou me niet uitmaken

BlazingBoots schreef:Ik heb een Haflinger x American Paint Horse! (v Kiblers Avalanche)
Hartstikke leuk dier!
Travis is 1 jaar
Het is de rechter dus hè
maar ik zou het wel willen o:)
.
maybe beetje waziG
whaha Ik heb een keer een Fjord x New Forest gezien dat zijn ook mooie dieren! Ik wil eigenlijk wel bijna alles met een Fjord kruisen
Ik ben verliefd op Fjorden! Of een Quarter-Horse x Fries lijkt me wel leuk nog nooit gezien maar lijk em wel leuk. Maar ik geef je één tip van 2 rassend ie je nóóit moet kruisen! een Fries en een Arabier! Dat heb ik eens gezien en dat ziet er níét uit! Een lange dikke hals,, grote smalle borst,, raar hoofd
Echt verschrikkelijk
sorry dat ik het zeG,, Zelf vinD ik Friezen wel leuk maar niet gekruist met een Arabier,,
Dan word ie mooi
Er veranderd dan niet zoveel maar ze worden 2x zo lief
hiiihii
Citaat:Shetlander X shire bijvoorbeeld
Cassidy schreef:Toegegeven, op een papier kan ik niet rijden, je moet altijd het paard zien. Maar als ik een eind moet reizen om een paard te bekijken zonder papieren, en met papieren, dan wist ik het wel.

OemmiejO schreef:Haf x Arabier ofzo lijkt me stoer.
Of iig een Haf x iets met hoger bloed.. Het uiterlijk van een haflinger, maar dan slanker en 'feller, pittiger'
Hmm.. Welke kruising ik niet zou willen hebben? Geen idee, sommige paarden spreken me gewoon niet aan, maar dat is niet een bepaalde kruising ofzo..