polly2 schreef:Ik heb het rapport gelezen over de nakomelingen van 2005 (veulens zie bezichtigd zijn).
dat rapport was neit zo positief..... Weet niet meer precies wat er in stond...maar ik heb op basis daarvan besloten dat het geen geschikte partner is voor mijn merrie...
Ook ik had lovende verhalen gehoord...maar hier in dit rapport bleek dat hij het in ieder geval niet aan zijn veulens doorgeeft....en dat rapport is ook opgemaakt door keurmeesters van het KWPN....
Zegt toch nog niet zo heel veel.
Krack C zijn eerste nakomelingen rapport vind ik nou ook niet al te best, maar heeft later zich zelf toch bewezen.
Ook vind ik zeker dat de verkeerde ruiter op dit trento zit.
Jammer dat ze er ook niet af gaat (mede eigenaresse)
Verder vind ik al die topic's over trento B aardig saai aan het worden.
Er word niks aan toe gevoegd. En Naar mijn mening zijn het allemaal afzeik topic's.Mensen durven bijna niet meer trots op hun trento nakomeling te zijn. Hoe slechter het commentaar hoe beter! Op een aantal na, maar die kom je ook gelukkig tegen in dit soort topic's. Misschien is het "juist"omdat de KWPN dat paard nou eenmaal hoog hebben staan, dat mensen juist zwart gaan kijken en alleen maar fouten zoeken bij trento.Wat dacht je van tuschinsky is die nou zo geweldig of Sandreo? Zijn dat nou de hengsten van de toekomst. Of gaan we met zn allen weer veilig naar een jazz of een ferro of krack (waar er ondertussen al veel te veel van rond lopen en al helemaal veel van goed gekeurd zijn.)
Ik wil het KWPN niet goed praten hoor, want ik vind dat daar nog steeds veel te veel vriendjes politiek in zit.
Zelf heb ik ook een trento nakomeling, je zou je bijna schamen om zo'n dier te hebben VOLGENS BOKT. Ik heb trento niet gekozen omdat ik dacht dat het een mode hengst zou zijn en met iedereen mee wil doen (zoals je bijna in alle trento afzeik topic's zou denken) maar omdat ik dacht dat hij bij mijn merrie zou passen en ik in de hengst geloof.
Misschien zit ik helemaal fout, maarja dat blijft een gok, net als voor iedereen die nu al een mening klaar heeft, die gene gokken net zo hard en kunnen niet met bewijzen aan komen. Hoe hard je ook trento af blijft zeiken.
Ik blijf bij mijn stand punt...de toekomst zal het leren.
En wie er nou gelijk krijgt...wat maakt dat nou uit...ik snap niet waarom er zo'n commotie om dat beest moet zijn. Vooral als je er niet mee fokt.
Lekker belangrijk