[TI] En dan nu: wie rijdt 23 april tocht in Ees?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 17:49

mooi dat jullie er allemaal een beetje zin in hebben. Ik hoop maar dat er niemand verdwaald morgen

Ik heb net nog "even" een nieuw enkelspantuig gekocht voor Katinka. Ik probeer haar zometeen nog even voor de huifkar te zetten en als ze dit braaf doet rij ik morgen met de huifkar mee. Maar dat weet ik dus pas zeker als ik haar ervoor gehad heb zometeen.

flicka

Re: En dan nu: wie rijdt 23 april tocht in Ees?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:01

Vanuit Ees weet ik de weg terug wel richting Zuidlaren Je vakantiehuis was al bezet zag ik anders was dat nog een optie geweest ....

Enfin, kom net uit de douche, haar zit nu in kleefrollers (wat natuurlijk totale onzin is met een cap op morgen ) en ik ga nu scholletjes bakken. Heb speciaal niks op het menu staan met knoflook uien, bonen, kool e.d. anders gaat morgen de kudde op hol

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:58

oh ik heb nasi gegeten... nah ja, gam is wel wat gewend
wiel is verwisseld sox, sox je weet de weg toch ook wel van zuidlaren naar ees hoop ik?? anders moet ik dat ook nog opzoeken
ik zal kijken of ik mijn toestel bij me kan houden, ik weet nog niet precies wat ik aantrek namelijk.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:38

Jaaaaa, weet ik wel. Het is wel een tijd geleden dat ik er ben geweest maar het is maar één lange weg tot de afslag Ees links, na Borger

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:52

Gelukkig heb ik Riona vanmiddag niet gewassen want toen ik net bij haar stal kwam zag ik 1 hele vieze mest bil. En bedankt.
Soxje voordat je je cap opzet laat ik mijn man wel een foto van je maken hebben die kleefroller ook nog zin gehad . Ik heb er echt zin in. Als ik dit zo lees dan hoop ik wel dat ik morgen op mijn paardje blijf zitten en er niet afval van het lachen. Allemaal lekker slapen vannacht en niet alvast de rit gaan rijden anders zijn jullie al moe voor dat je morgen bent begonnen.

Cars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:04

Ik wil ook.....maar ja geen trailer,geen auto om trailer te trekken,geen trailerrijbewijs en lopend is ook nogal ver vanuit grens Belgie.

Mag wel hopen dat er een hoop foto's online komen zodat ik nog een beetje in de pret kan delen
Veel plezier morgen allemaal!!!!!!!!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:06

hahaha, nou moet ik mijn haar ook nog met de krultang bewerken, het zit nu helemaal omhoog en raar. Doe expres die kleefrollers zodat het na cap dragen niet zo achterlijk plat zit. Foto-embargo na het rijden! Da's zo makkelijk van mensen met heel kort haar of die het in een staartje dragen, zit altijd goed. Ik heb een model dat volgens de kapper voor een bob moet doorgaan, nou ja, op zijn Drents dan, pfffff.

CarS, er komt vast ook wel een tinkerrit bij jou in de buurt!

Sox zag er vanmiddag nog redelijk uit, wel veel los haar maar dat haal ik er morgenochtend nog wel af. Ook even de stiekjes uit de manen en klaar. Hopelijk niet weer de staart onder de stront, is echt heel irri.
Tot morgen allemaal!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:28

Ik hoop dat ik me niet verslaap en problemen met mijn haar heb ik niet, dat is erg kort voor mijn doen

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:34

Jij zit helemaal vlakbij zeg! Tot morgen!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:52

Ben 1 1/2 jaar terug verhuist naar Schoonebeek en zo te zien mijn profel dus niet aangepast
Maarja zo actief was ik hier ook niet.

Iedereen tot morgen!

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:58

Ik heb lekker kort haar daar doe ik gel in en klaar is Rietje. En na het rijden even omhoog doen en klaar is Rietje alweer . Hè Sylvia, slaap je nog niet. Wel gauw naar bed hoor we moeten morgen goed uitgerust aan de start verschijnen.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:26

Rietje hier hetzelfde kapsel! En geen cap nodig, want op karretje. Maar ehhh dames, gewoon gezelligheid meebrengen en niet druk maken om je haar!!

Ben net terug van een reunie van m'n mbo opleiding. Heb me helemaal gek gelachen! Nu zo lekker douchen en op bed en dan morgenvroeg op tijd naar de stal!

Tot morgen iedereen, ik heb er enorme zin aan! Gaat stukken beter met Indy, dus die zal het vast weer goed doen morgen!
Is het nog gelukt Maris met huifkar???

Tot morgen en trusten voor nu!!!

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 23:31

Nou Katinka deed het super voor de wagen (met haar nieuwe tuig ) dus ik rij morgen met de huifkar mee waar nog een paar mensen op mee kunnen.. dus beantsje als je dit nog op tijd leest en nog wilt komen!!! Je kan mee op de kar!

iedereen tot straks

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 00:28

Veel plezier allemaal!

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 06:58

Zul je altijd zien.. gister aan de wandel geweest met Jes, op schoenen die daar denk ik net niet helemaal voor gemaakt zijn: 6 blaren, drie per hak waarvan er 4 zijn met een doorsnede van minimaal een centimeter

maar met flink wat pleisters móet dat goed komen!

Jessie is gister nog gewassen, zodat wat wit is, ook wit líjkt ( niet is )

Ik heb er zin in, tot straks allemaal!

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 07:12

Hè komt de zon nog het is grijs buiten. Was al vroeg wakker maar heb wel geslapen gelukkig. Vaak vind ik het zo leuk dat ik bijna niet slaap (net een klein kind die op schoolreisje gaat)(heb nog net geen krentebollen bij me). . Tot straks allemaal.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 07:18

Het is hier ook grijs maar de zon zóu komen. Maakt verder ook niet veel uit. Tot straks luitjes!

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 07:20

Veel plezier allemaal vandaag en veel foto's maken,misschien een klein filmpje ?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 07:25

Dank jullie wel!

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 17:21

Nou het was geweldig!!!! We waren met 20!!! paarden en het was beregezellig. Ik heb zelf niet echt veel foto`s gemaakt maar andere wel. Ik ben benieuwd!!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:04

Ja het was echt héél gezellig. En een mooie lange route had je uitgezet Mariska, complimenten! Nogmaals bedankt voor de lekkere soepen en versnaperingen.
Er zijn zó veel foto's gemaakt, ik ben ook benieuwd.

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:46

Het was echt geweldig. Ik heb nog nooit zo`n lange rit gemaakt. Wat een geweldige omgeving. En wat een verschillende tinkers heb ik gezien.
We hebben wel foto`s gemaakt maar alleen van ons zelf bij het begin en de terug weg. Ook heb ik nog een filmpje van ons. Jammer genoeg kon mijn niet mee het bos in met zijn auto om nog meer foto`s te maken
Filmpje te zien op http://members.home.nl/mjwes/Ees.wmv
veel plezier met kijken wij hebben dat zeker gehad vanmiddag.
Mariska super geregeld, schouderklopje.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:58

Zit weer met kleefrollers in
Leuke tinkers waren er, ik heb echt geen een lelijkerd gezien!

Ik kan dat filmpje niet openen, welk programma kan ik downloaden om het te zien?

Hopelijk is Pellie goed thuisgekomen, die moest nog een heel eind rijden naar Friesland met d'r bolle.

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:05

Leuk filmpje,ben benieuwd naar de foto's

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:08

Nou, jullie hebben er goed weer bij gehad! Filmpje is leuk geworden!
wie weet volgende keer wij ook...
Morgen naar Utrecht. Duimen jullie voor ons?