koos de minie lelijkert

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:14

VeraW schreef:
Scheren zou eventueel kunnen want kimmie16 heeft een scherapparaat maar ik denk dat kleine koos dat niet zo fijn vind hij is nog maar 10 maandjes. Ik vind dat hij de eerst keer zonder de hulp van het scheerapparaat mag verharen. En ik weet ook nog geen eens of dat meisje het goed vind als ik hem met kimmie16 dan ga scheren.

Leeftijd heeft niks met scheren te doen hoor. Mijn Shet was net 12 maand oud toen we hem scheerden. Gewoon zijn bovenlipje vast gepakt en heel rustig begonnen met scheren. Op het eind hebben we zelfs zijn koppie bij kunnen scheren zonder extra verdoving.

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 18:49

Scheren zou eventueel kunne maar ik weet niet of dat meisje dat goed vind.
En het wassen gaat daar niet echt. Want ze hebben op dit moment geen lopen water. Alleen van binnenshuis. De leiding in de stal is kapot. Die man zuilt met de emmers water van binnen naar de stallen.
En ze hebben ook geen afvoerputje. En als ik hem wil wassen ik heb geen deken en dat hebben ze daar ook niet.

Ik wil het wel kopen maar ik koop al wel veel voor ze.

Buckje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:24

Dat komt mooi uit want als je een emmer lauw water, heb en hij geschoren is kan je met sebasyl (gehaald bij mijn DA) hem goed natmaken overal inwrijven, en zo een deken opgooien, en gewoon droogzetten in stal die dag.

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 12:19

ben net terug.
Heb gezegt dat koos waarschijnlijk luis heeft tegen die man.
En heb aangeboden dat ik hem wel met iemand wil scheren en hem dan wil wassen. Maar die man zegt dat is onzin. Hij verhaart gewoon.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 23:22

Wat een domme man is dat toch ook is mijn mening

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 19:18

Idd. Maar ja hij is toch wel de baas. Maar geen ponykenner.