Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Viennanova schreef:Ik wordt niet vrolijk van Lingh....in tegendeel....ik zie een paard wat ongelovelijk zijn best doet om de voorbenen zo spectaculair mogelijk weg te zetten, op zo'n manier dat hij achter geen reet doet...
De markt wil Lingh...moeten we sommige mensen niet tegen zichzelf beschermen dan?
En aanleg voor het hogere werk betekend niet automatisch dat het ook een vererver is....
)
!
! Cayenne schreef:Viennanova schreef:
De markt wil Lingh...moeten we sommige mensen niet tegen zichzelf beschermen dan?
Vandaar het hoge bedrag aan dekgeld?
nadina schreef:mij lijkt dat je een hengst niet uitzoekt van een foto maar dat je hem ook 'in het echt' gaat bekijken als je er mee wil gaan fokken (maar misschien ben ik de enige die dat doet)
Viennanova schreef:@sarabande: leuk, een veulen dat 'snel' draaft...nog eerder rot!

sax89 schreef:er staan nog meer foto's op die site waarbij de horizon niet klopt....
wel apart

Dus weet ik niet of je met mijn maatstaven moet meten?sax89 schreef:er staan nog meer foto's op die site waarbij de horizon niet klopt....
wel apart
)
Beber schreef:Op 3 dagen ( he, de vloer loopt af, misschien ook bedrog?
En ik vind het ook een grote meeloperij, al die mensen die Lingh gekozen hebben... ik zou em never nooit niet voor mijn merrie gebruiken. .. maar goed, ieder zijn ding
Dat wilde ik even kwijt
Citaat:quote="ravel"]Ik ken Lingh ook al heel lang, vanaf dat hij 4 - 5 jaar oud was. Het is niet het beste paard ter wereld maar wel een dier met een goed karakter en werklust.
Meestal bereik je met een goed paard met een super karakter meer dan met een super paard met een goed karakter!!!
Simply1980 schreef:[[quote]
quote="ravel"]
Ik ken Lingh ook al heel lang, vanaf dat hij 4 - 5 jaar oud was. Het is niet het beste paard ter wereld maar wel een dier met een goed karakter en werklust.
Meestal bereik je met een goed paard met een super karakter meer dan met een super paard met een goed karakter!!!
janderegelaa schreef:Feit is natuurlijk wel dat Krack C zich met zijn nafok wél bewezen heeft al hebben die ook zo hun beperkingen zoals een weke rug en een lang achterbeen.