Welke hengst? (gribaldi merrie)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 10:46

marcolemar schreef:
wat te denken van Rousseau fokt mooi! geeft super modellen, met voldoende knieactie in het voorbeen en goede buiging in het achterbeen!

trisca: Wolfgang is wel een leuke hengst, maar vind ik niet gezond staan op z'n voeten, veel te steil en te smal...

Erft hij dat ook door? Ik heb een Wolfang gehad met superbeenwerk. Maar misschien had ik mazzel

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 10:47

magic_lover schreef:
wat een leuk veulen zeg!

Dan moet je Tango erop zetten. Dan krijg je zo iets!

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 10:49

trisca schreef:
marcolemar schreef:
wat te denken van Rousseau fokt mooi! geeft super modellen, met voldoende knieactie in het voorbeen en goede buiging in het achterbeen!

trisca: Wolfgang is wel een leuke hengst, maar vind ik niet gezond staan op z'n voeten, veel te steil en te smal...

Erft hij dat ook door? Ik heb een Wolfang gehad met superbeenwerk. Maar misschien had ik mazzel

in zijn index staat dat de meerderheid van zijn nakomelingen dit heeft ge-erft.

Basvdv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 11:36

marcolemar schreef:

De Rousseau's vond ik nou niet bepaald de revelatie van de afgelopen hengstenkeuring...

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 12:33

xafir schreef:
de oma van jou paard is drachtig van united ( je weet nog wel gizette utopia)
wij gaan haar dit jaar dekken met vivaldi

heeeyyy leuk

ik kon je al niet meer vinden op bokt

heb je al een foto van whit's oma ben wel nieuwsgierig hoor

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:04

heey, ik heb geen verstand van al die hengsten, ik beperk me een beetje tot de springhengsten Maar ik zou Whit iig wel dit jaar laten dekken, dan doe je rustig aan met haar. En je wil straks toch sowieso even rustig aan doen toch? nou dan heb je meteen 2 vliegen in 1 klap. En dan kun je daarna de sport in terwijl je veulen opgroeit en dan ben je waarschijnlijk al verder met Whit in de sport en dan kun je met het veulen bezig. zo hoef je ook niet te stoppen met wedstrijden omdat Whit drachtig is.
Succes met kiezen!