Is Forpreza nou dressuurveulen of renveulen!? [filmpjes]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 01:25

daantjuhhh schreef:
Nog een x.
Wat heeft ze eraan om 20 x te horen dat ie zwaar gebouwd is?
Ze kan er niks aan veranderen.
Het paard groeid zoals die groeid.
]Klaar over.. finisht...

Ik heb ook niks gezegd over de bouw,totdat Yuri erop in ging dus dat was niet mijn fout.

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 01:26

Oke we weten het wel..

Kunnen we nu ontopic gaan en commentaar geven wat nog niet gegeven is?

Chrissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 01:28

jup.

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 01:28

ben het helemaal met je eens daantjuhhh.

en beautylover, wat de TS eraan heeft om elke keer te horen ''leuke foto's'' ''mooi paard'' ''leuk koppie'' enz.???
nou, dat is leuk om te horen, dan word je nog extra trots op je paardje!
verder niks meer aan toe te voegen en ik ga verder dit topic ook niet meer verpesten.

Y_DG

Re: Is Forpreza nou dressuurveulen of renveulen!? [filmpjes]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 01:53

ik wil maar even zeggen dat ik het erg leuk vind dat er 2 mensen zijn die toch me verdedigen (en ga nou niet zeuren dat ik bedoel dat ieddereen me moet verdedigen volgens mij )

ff tussendoor: daantje: ik ben niet "ze" maar "hij"

Ik weet ook wel dat jullie het over de bouw hebben NU en niet later... maar net zoals ze hier zeggen, als je het 10 x gehoord hebt, en dan nog een paar keer in vorige topics. Is het dan niet wat vervelend om télkens dat te moeten lezen? Dat begrijpen jullie toch zeker
Natuurlijk mag er een mening gezegd worden, maar als je ziet dat jouw soort mening al is gegeven dan pas je je toch aan, je moet toch ook een beetje naar elkaar omzien denk ik.

Het is idd leuk om te horen "mooi paardje", "mooi koppie", natuurlijk is dat leuker. Maar zo hoeft het ook niet altijd voor me, ik vind gewoon dat niet alles 1000 x hoeft herhaald te worden, ook al is het de mening van vele mensen!

en ff tegen beautylover: ik ben er niet op ingegaan weet je wel ik heb er nog duidelijk bij gezet: niet op jouw persoonlijk bedoelt das dan wel duidelijk dat ik het algemeen bedoelde.

Verder over haar bouw, het is natuurlijk niet zeker dat ze erg gaat veranderen, maar zijn jullie er dan zeker van dat het niét verandert Denk ik ook niet...

Jullie zeggen wel dat ik niet op de zaken hoef vooruit te lopen, én dat doe ik niet! Maar zo kan ik eigenlijk juist hetzelfde zeggen, maar in de tegenovergestelde richting! Jullie weten ook niet zeker dat ze niet "erg" gaat veranderen, dus lopen jullie ook teveel vooruit op de zaken. Maar ja, dat is ook mijjjn mening

Hoop dat we nu gewoon terug ontopic gaan.

Bedankt toch van de steun van sommige mensen, dat geeft me toch nog een goed gevoel!

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 02:41

Over een paar maand ziet ze er misschien weer anders uit Yuri.
Ik ben heel benieuwt tot wat voor paard ze echt uit groeid

supertygetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 04:20

Over dressuur of ren kwaliteiten zeg ik niks, maar ik vind het iig een erg schattig beestje.

Y_DG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 17:22

supertygetje schreef:
Over dressuur of ren kwaliteiten zeg ik niks, maar ik vind het iig een erg schattig beestje.

de titel is ook niet echt serieus bedoelt, meer als grapje Je moet toch iets verzinnen als titel

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:19

Yuri, ik vind Forpreza heel schattig om zo te zien(en niet dat ik er verstand van heb, voordat ik allemaal verwijten naar mijn hoofd krijg over dat ik iets zeg wat van geen kant zal kloppen) jaarlingen zijn naarlingen. Fokken is gokken, en je moet maar zien wat eruit komt. Nu ziet het er mss wat minder uit, maar denk niet dat Salinero of Lingh zo is geboren zoals ze er nu uitzien.

Hoop dat je nog veel plezier aan Forpreza beleeft en dat ze maar haar lot mag volgen

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 13:26

bedankt

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:03

nou wat een drukte word er weer gemaakt,het is een leuk veulen om te zien,vrolijke en speelse foto's,zoals het hoort te zijn.
ik moet toegeven dat ik er ook niet zo heel goed tegen zou kunnen als mensen bekritiseren waar ik trots op ben,maarja niks van aan trekken,ze bedoelen het niet kwaad