Hemmingway + E-pilot GOEDgekeurd! Celano KEUR!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:34

[naam verwijderd] is beschikbaar voor vacature met veel cijfertjes - kan ook leuk de juiste kant op rekenen

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:39

Dees schreef:
Dees is beschikbaar voor vacature met veel cijfertjes - kan ook leuk de juiste kant op rekenen

Vrouwen uitgesloten.
Het gaat om CIJFERS. Niet om de kleur van de gordijnen van het nieuwe kantoor ............

Liselot11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:44

CGJ12 schreef:
Liselot11 schreef:
Nog een voorbeeld: Tjunske wordt in de 2e bezichtiging eruit gegooid, en de herkeuringscommissie zegt: prima hengst, hij mag naar de verrichting voor 21 dagen. Geweldig dat KWPN!!!

OK, foutje moet kunnen, maar zoals er al meer zeiden hier, het is een grote blunder.

Praat geen poep.

Gevalletje Tjungske heeft NIKS met blunders te maken
Dat is gewoon en hele normale HERKEURINGSPROCEDURE.
Wees blij dat die mogelijkheid er is, en dat die commissie zo af en toe beslissingen neemt die afwijken van de eerste keuring. Anders kon je de herkeuringscommissie wel opheffen.........

Inderdaad, hele normale herkeuringsprocedure!! Eerst gooit het KWPN hem in de 2e bezichtiging eruit, en de herkeuringscommissie stuurt hem naar Ermelo (zitten allemaal op 1 lijn dat KWPN). Tuurlijk ben ik blij dat die mogelijkheid er is. Het foutje moet kunnen waar ik het over had, betreft hetgeen waar het topic over gaat, niet over Tjungske.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:48

Liselot11 schreef:
Inderdaad, hele normale herkeuringsprocedure!! Eerst gooit het KWPN hem in de 2e bezichtiging eruit, en de herkeuringscommissie stuurt hem naar Ermelo (zitten allemaal op 1 lijn dat KWPN).

De groep die beslist over aankeuring en niet-aankeuring bestaat uit "gewone mensen". Het zal NOOIT voorkomen dat een andere groep mensen de IDENTIEKE beslissingen neemt. Paarden op het oog keuren is namelijk altijd aan subjectiviteit onderhevig.

Zulke dingen komen ook voor op merriekeuringen en bij de dressuursport. Daar moet je gewoon mee leren leven.

arie53

Re: Hemmingway + E-pilot GOEDgekeurd! Celano KEUR!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 09:54

Citaat:
"gewone mensen".

Ons werd altijd voorgehouden deskundigen. Wellicht zul je ook hier nuttig werk kunnen verrichten CGJ

krackertje

Re: Hemmingway + E-pilot GOEDgekeurd! Celano KEUR!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:10

Hoi,

Al met al ben ik persoonlijk blij dat Hemmingway alsnog goedgekeurd blijft.
Wij hebben enige tijd geleden een hele fijne merrie aangeschaft van Hemmingway en dan Nurprimus, Heidelberg, Matchim.
De merrie is zelf Keur/Pref en start in de komende maanden in de Z en als alles goed gaat zal de amazone het paard nog het nationaal inrijden, het zou jammer zijn geweest als Hemmingway echt afgekeurd zou zijn gebleven want dat heeft toch invloed op de fokwaarde van zo´n merrie en dus een eventuele verkoop wordt daar ook door beinvloed dus wij zijn blij.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:32

oud topic

krackertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:42

Ik ben me bewust dat dit een oud onderwerp is.
Ik was op zoek naar enkele paarden uit een merrielijn en kwam dit tegen en aangezien wij natuurlijk ook met maagpijn hebben rondgelopen heb ik alsnog gereageerd.
Wist niet dat dat niet acceptabel was

Excuseme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 10:07

Sammie schreef:
oud topic

was alweer in de kwpn-doofpot gestopt.

LuvdaTossa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:23

Ook bij het KWPN hebben ze last van GIGO

krackertje