Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar je ziet het niet en nog mooier mijn verzorgster is nog veeeelll langer dan ik geloof rond de 1.76 hahaha ......
grid schreef:Maar ons wel op de hoogte houden hè
" wel........ 
Soxje schreef:Ik sluit me aan bij Pellie. Papieren zeggen amper iets tenzij je een jonge tinker koopt die hier in Nederland gefokt is en waarvan beide ouders bekend en gekeurd zijn bij een van de twee stamboeken. En dan nog...
Waar ga je kijken Gambler?
Ook al is dat wat duurder.. Pellie schreef:volgens mij wou ze een tinker, ook al zijn ze soms wat aan de dure kant voor haar...![]()
en een tink is toch perfect voor 'alleen maar' buitenritjes? over papieren kun je amper nog van waarde spreken bij tinkers.
ik ben ook benieuwd waar je mee thuiskomt gambler, altijd leuk om iemand verliefd te zien zijn op d'r nieuwe tink!
wow gambler wat een mooi paard
jammer dat hij niet meer bereden kan worden, maar toch nog mooi dat ie in de wei kan genieten
Gambler schreef:Een kruising of niet... Hij/zij moet gewoon de tinkerkarakters hebben..
Dus kan ik beter voor een volle gaan...Ook al is dat wat duurder..
Pellie schreef:oh wat een mooi hoofd heeft dat paard! en wat fijn dat je nog kunt laten genieten van een onbekommerd leven!!
Gambler schreef:En... wat vinden jullie van dit snoeppie???
2,5jaar, groeit nog een eind, heel lief en liep iedereen achterna in de wei....
Ik vond het echt een scheetje.. Past hij een beetje bij mij???
)
. Voor rijden moet je nog wel even wachten. Keus zat zo te zien op de foto's! Soxje schreef:Flinke tante zo te zien, Gambler. Mooi cobtype en leuke aftekening. Ietsje weinig sok maar ik heb geen verstand van 2,5 jarigen. Je kan er alvast lekker mee aan de slag met poetsen. Voor rijden moet je nog wel even wachten. Keus zat zo te zien op de foto's!
en dat is het belangerijkste..