Aimee schreef:Samsam schreef:Hengst is gefokt door: A.L. Jurrius, Landhorst
Inderdaad een andere fokker dan van Uptown
dacht het niet he...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aimee schreef:Samsam schreef:Hengst is gefokt door: A.L. Jurrius, Landhorst
Inderdaad een andere fokker dan van Uptown
maar de ferro x democraat dus niet?Basvdv schreef:dacht het niet he...

Aimee schreef:Basvdv schreef:dacht het niet he...
Er staat toch echt iemand anders als de fokker van Uptown geregistreerd.
sarabande schreef:Maar Aimee die naam dat staat al sinds zijn geboorte erbij. Ik haal alleen het meest recente voorbeeld aan.
Jan_VT schreef:
Ik was heel gecharmeerd door de Flemmingh x Contango.
Aimee schreef:sarabande schreef:Maar Aimee die naam dat staat al sinds zijn geboorte erbij. Ik haal alleen het meest recente voorbeeld aan.
Dat zal best, ik volg hem niet sinds zijn geboorte. Ik kijk alleen maar bij de info die het snelst online beschikbaar is en daar staat een andere fokker.
hanneliesje schreef:Pukpaleis, heb jij ook de Don Frederico x Wolkentanz gezien, hij is er vrijdagochtend uit gegaan. Wat vond je daar van?
Samsam schreef:PP wat vond je van 837 Jazz x Houston?
irmaz schreef:in het bestand dat jij aanhaalt staat bij Uptown 1 regel boven Fok./Eig. A.M.J. Hoefs.......
Fokker: A.L. Jurrius, Landhorst
karinna schreef:De Ferro x Democraat was gisteren niet "rad".
Ik heb gehoord dat hij met het laden van de klep was gevallen (eigenaar wist van niets).
Weet niet hoe dat nu verder gaat.
Zijn er nog herkeuringen mogelijk of is dat nu een gesloten boek?
Sir Sinclair x Frühlling is gekocht door IRON SPRING FARMS, één keer raden wie dat zijn?
karinna schreef:De Ferro x Democraat was gisteren niet "rad".
Ik heb gehoord dat hij met het laden van de klep was gevallen (eigenaar wist van niets).
Weet niet hoe dat nu verder gaat.
Zijn er nog herkeuringen mogelijk of is dat nu een gesloten boek?
Sir Sinclair x Frühlling is gekocht door IRON SPRING FARMS, één keer raden wie dat zijn?