al je plannen weg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 16:54

wat een vreselijk nieuws.. Heel veel sterkte Hollybolly..

Fleda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:29

Jeetje wat sneu..Heel veel sterkte..

Fijn dat het met holly wel redelijk gaat, het is niet niks. Arm dier.. Ik zal duimen voor je dat het verder allemaal goed blijft gaan. Jij ook sterkte..

lilli

Re: al je plannen weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:38

Ow Ik vind het echt verschrikkelijk voor je! Jij bent ook zo iemand die elke dag meer uitkijkt naar de geboorte van je veulen, die er echt mee bezig is en zich bekommerd over de merrie en het veulen!

Dit had je echt niet verdient. 'k leef met je mee
Mijn merrie moest normaal ongeveer samen met de jouwe bevallen.

Soms denk ik weleens er zijn zoveel mensen die een ongewenst veulen hebben en er nauwlijk naar omkijken. En bij andere die niets liever willen gebeurt dit.

Het leven is soms toch oneerlijk...

Veel sterkte voor jou en je merrie
Ik zou haar zeker ook opnieuw dekken, het blijft een droom!
Hopelijk heb je nu meer succes!

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:15

Tjeee, heel veel sterkte joh!!!!!! Wat een ellende, helemaal omdat de merrie er ook zo ontdaan van is. Hoop dat ze gauw weer helemaal de oude is!
Sterkte!

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 22:17

dank jullie wel.
je hebt helemaal gelijk lilli... ik vind het zo raar, dat bij sommige pony's die gewoon het hele jaar door een beetje in de wei staat en geen beweging krijgen en niemand naar om kijkt. zomaar een veulen uit floept, en ik wring me in allerlei bochten om het holly zo goed mogelijk naar de zin te maken en haar zo gezond mogelijk te houden en het mocht niet zo zijn. maarja niks aan te doen, maar die gedachte had ik inderdaad ook. ik probeer het nog 1 keer, ik hoop dat het goed mag gaan dan.

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:45

Wat verschrikkelijk zeg! Krijg er helemaal koude rillingen van.
Mijn merrie is nu net 9 maanden drachtig van haar eerste veulen en dit is wel mijn ergste nachtmerrie. Hoop dat je merrie snel herstelt.
Heel veel sterkte!

Pink_Horizon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:23

Aahh nee.... Sterkte . Wat vreselijk zo opeens, uit het niets...
Denk er even rustig over na, of je haar nog een keer wilt laten dekken...

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:45

Wat vreselijk, ik weet precies wat je doormaakt. Mijn merrie heeft in 2003 ook een tweeling gekregen. 3 keer gescand en met 6 maanden opgevoeld en dus nog een tweeling. Ze waren 9 dagen te laat geboren zelfs en ze leefden allebei (voor het hele verhaal zie: www.stalnoa.tk, klik op "de pony's" dan op de foto van de schimmel en daar staat een link naar het verhaal). Uiteindelijk zijn ze allebei dood gegaan ondanks onze moeite om ze er doorheen te slepen. Het is heel vervelend dat ze ze verworpen heeft maar beter zo dan dat je ze al een paar dagen levend meegemaakt hebt en ze dan nog moet afgeven moet je maar denken. Ik hoop dat het goed gaat met je merrie. Succes met opnieuw dekken