petraaken schreef:Eh [naam verwijderd] ben niet akkoord wat betreft Raphsody. Die vond ik echt stukken minder dan Radetzky. Heb Rapsody express op video genomen om het te kunnen vergelijken met Radetkzy. Raphsody liep wel goed maar dat was ook alles en ik vond dat ie vanachter wel minder was. Ruglijn staat mij trouwens absoluut niet aan en lendenpartij kon ook veel beter.
Huh, ik wist niet dat ik die 2 lijnrecht tegenover elkaar heb vergeleken :S
Beide hengsten vind ik zeker niet slecht. Raphsody spreekt mij meer aan, en ik vind hem voor een Royal Dance dus sterk bewegen van achter. Ik vind dat ook Radetsky sterk beweegt, maar wel dat ie een heel strakke ruglijn heeft. Maar om nou te zeggen dat de een beter is dan de ander? Nee, dat heb je mij niet horen zeggen. HEt moet immers maar net bij je merrie passen.
HEt kan aan mij liggen hoor; achter mij zaten lange tijd een paar oudere mannen, echte fokkers, dat kon je merken. Nou, hun commentaar op de lijnen van Babalouba waren niet mals.. "in stukken, niet mooi model", al vonden ze wel dat het dier super kon bewegen, goed los. DAt laatste vond ik ook, maar in het model mocht ik hem ook graag zien hoor, niets mis mee. Eenheidsworst koop je immers in de Supermarkt