Kajanus schreef:Nog zo iets geks... de goedgekeurde hengst Val D'isere is verkocht naar de VS maar er staat dus in de Hoefslag, dat ondanks zijn interessante bloedvoering de hengst weinig kansen heeft gekregen in de fokkerij. Het vernietigende moederrapport NA afloop van het verrichtigingsonderzoek zal daar debet aan geweest zijn...
Hier snap ik dus niets van, dat wisten ze toch al heel lang over zijn moeder en dan laten ze de hengst de hele verrichting aflopen en keuren hem goed maar dat rapport nekt hem alsnog....
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit:?
Zoveel mensen lezen die moederraporten echt niet. Droom rustig verder.
De fokkers kiezen op heel andere gronden.........
... de goedgekeurde hengst Val D'isere is verkocht naar de VS maar er staat dus in de Hoefslag, dat ondanks zijn interessante bloedvoering de hengst weinig kansen heeft gekregen in de fokkerij. Het vernietigende moederrapport NA afloop van het verrichtigingsonderzoek zal daar debet aan geweest zijn...

, ik koop ze kant en klaar ... dus zoals je merkt heb ik er niet zoveel verstand van..maar ik kan het leren..
.. ik neem je altijd erg serieus 
... kan dus mijn abbonement wel opzeggen.. even op Bokt kijken en je bent weer helemaal bij

)
... ja de gewone man kan niet zoveel.. en het is maar hoe groot je mond
is en Het is niet wie je bent maar wie je kent.... maar raar is het wel allemaal..
denk je ..