sarabande schreef:O jij betaalde dus
CGJ is veuls te zuunig om voor zulke dingen te betalen....
CGJ vraagt altijd: "ies graties?"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:O jij betaalde dus
tienus63 schreef:Tijdelijk van hen een inlognaam en wachtwoord gekregen, uiteindelijk werkt het bij ons, maar niet op de manier die zij in gedachten hebben.
Ik vind het wel een interessant medium. Boordevol interessante info. moonie schreef:is dit alleen voor de leden van het kwpn of kan je als niet lid zijnde ook op de site komen en inlogge?

Sammie schreef:Heb je geen stamboek papier? Daar staat het ook op Desiree. En op de adres band. Ff wachten tot morgen anders

) hengsten beginnend met een V........ 

Desiree schreef:Sammie schreef:Op de stamboek papieren van mijn paarden staat niets als alleen hun eigenlevensnrs.Heb je geen stamboek papier? Daar staat het ook op Desiree. En op de adres band. Ff wachten tot morgen anders
maare hier moet ik je toch echt even terugfluiten....
Allleen niet met erg oudere hengsten. [***] schreef:Nouja, kan er nog steeds niet in. Ik ben een bekende gebruiker en heb wachtwoorde opgevraagd maar nog niks gehoord.
Sammie schreef:Dan is dat vandaag even snel ingevoerd zeker. Ik kon gisteren viento Uno W niet vinden.