Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joop007 schreef:iets positiefs.... ehhhhh... hij was wel braaf!
dat is iets wat waar is idd, hij liep onverstoorbaar overal langs ed
sandradeboer schreef:Hij is inderdaad niet spectaculair in zijn bewegingen. Maar een 10 plus voor zijn karakter. Tijdens het uitstappen reed Theo hem met een compleet losse teugel en hij liep onverstoorbaar tussen alle frisse hengsten die net van hun box kwamen.
Overigens is het voor een schimmel een hele mooie!!!! (zegt een ware schimmelliefhebber!)
Ik ben van mening dat deze hengst het goed zal doen op al die karakterpaarden/merries die er op het moment rond lopen. Een goed gemodelleerd paard met een goed achterbeen en een superkarakter.
De meest jonge Kracks geven hoogbenige veulens met veel uitstraling. Ik ken behoorlijk wat écht spectaculair bewegende merries, die een hengst met zon karakter en motor goed zouden kunnen gebruiken. En dan waarschijnlijk ook een mooi gemodelleerd en goed bergop bewegend veulen gaan brengen!
Chapeu voor het KWPN dat ze een hengst doorlaten op drie correcte basisgangen, een goed achterbeengebruik en super meewerkend karakter. Dat is een welkome aanvulling op de bestaande hengstenstapel!
,dit wordt toch zn 1e dekjaar?
liliputter schreef:wie weet wat het dekgeld van hem is,dit wordt toch zn 1e dekjaar?

Anne_GTI schreef:Hey, dat is die witte die ik zo af en toe in een ooghoek zag lopen terwijl ik naar Johnson stond te kijken.
liliputter schreef:hij staat niet meer gestald bij theo hanzon maar die rijdt m nog wel
liliputter schreef:waarom is dat dan?...vondt het een leuek combinatie,hoop dat theo hem toch verder gaat rijden,hoe weet jij dat eigenlijk?