Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. heet officieel Zanierke maar hebben haar omgedoopd naar Vosmare. vos vanwege haar kleur en mare is Engels voor merrie (mijn ma is Engelse) haar vader is Snegum Flight en schijnt destijds een goede draver geweest te zijn. op haar 24e is ze nog steeds: as mad as a hatter
. heet officieel Zanierke maar hebben haar omgedoopd naar Vosmare. vos vanwege haar kleur en mare is Engels voor merrie (mijn ma is Engelse) haar vader is Snegum Flight en schijnt destijds een goede draver geweest te zijn. op haar 24e is ze nog steeds: as mad as a hatter
Karrimh schreef:wij hebben een er eentje, merrie van nu al weer 24. heet officieel Zanierke maar hebben haar omgedoopd naar Vosmare. vos vanwege haar kleur en mare is Engels voor merrie (mijn ma is Engelse) haar vader is Snegum Flight en schijnt destijds een goede draver geweest te zijn. op haar 24e is ze nog steeds: as mad as a hatter
) en B -springen (ben al wel L-startgerechtigd, maar B is nog zo leuk..
)
BailyKarlos schreef:Ik heb een KWPN merrie, waar iets van %80 engels volbloed inzit.
Dus het eigenlijk gewoon een engels volbloed.
Uppojono schreef:Maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met je Engelse Volbloed.. Die van mij heeft echt een super karakter, echt een schatje.. Maar is ook echt een heethoofd en dan niet echt qua rijden, maar meer in de omgang.. Zo weeft ze bijvoorbeeld op stal, terwijl ze elke dag gereden of gelongeerd en wordt en ook veel buiten komt, zomers meestal dag en nacht.. En voor de rest echt heel gestresst, er hoeft maar iets te gebeuren en ze is van slag.. Gisteren duwde een vreemde haar even aan de kant, omdat er een paard lang moest, hup direct gaan hangen.. Ook houdt ze niet van aansingelen, dus moet altijd lopens aangesingeld worden, dan is het klaar.. Heeft zich een keer gewoon op haar mond laten vallen, omdat iemand haar stilstaand aansingelden, gevolg 6 hechtingen in haar lip.. Hou echt superveel van m'n paardje, maar mag wel wat relaxter zijn.. Misschien iets teveel verwend, kreeg haar op m'n tiende nl.. Maar zijn die van jullie ook van die stresskipjes..?
) Uppojono schreef:Ha ha, ja maar waterdruppels bijten natuurlijk en flitsers vallen altijd aan.. Logisch dat ze bang is.. ha ha.. Maar dat is bij die van mij dus ook zow, buiten is ze echt te vertrouwens, vrachtwagens, kuddes motoren, nergens bang voor.. Maar als ze dan bijvoorbeeld langs een anders paard in de wei komt, is het mis.. Vindt ze nogal enge dieren, die paarden.. Daardoor al twee keer een sloot in gesprongen.. Dat soort acties heeft ze.. Terwijl ze gewoon op een manege staat, genoeg andere paarden ziet, en altijd samen met m'n andere paard buiten staat.. Boefje..

santos schreef:Enige lastige is die heetheid, tijdens de groepslessen. 15 minuten diep laag en rond en vervolgens kop erop en gaan, hij wil ze allemaal voorblijven

Die van mij raakt sowiezo helemaal gestresst in de groepslessen. Himyar schreef:Heeft er iemand ervaringen met Man in the Moon en/of zijn nakomelingen?