Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, volgens mijn moeder is dat het beste. Ze heeft er laatst nog ff op gereden maar dat ging helemaal fout, blokkeren enzo..... Terwijl hij tijdens het longeren super loopt en heel braaf is.

mistral schreef:uptown
natuurlijk!!
Wat een kicke bok!!!
Ik heb mijn merrie erdoor laten dekken
Ik kan tot nog toe geen hengst vinden die aan hem kan tippen!

Jessica24 schreef:Ik vind het jammer dat er eigenlijk weinig positiefs te vertellen is over de nakomelingen van Kennedy.
Degene die ik ken zijn inderdaad karakter paarden en je moet ze aan het werk houden.
Maar over het algemeen hebben ze goede bewegingen en doen ze het goed in de sport.
Ik neem aan dat daar toch ook een stuk karakter bij komt kijken.
Citaat:Wij hebben sinds ong 3 maanden ook Kennedy x Samber.
Ze is erg klein gebleven nl. 1.52m , maar toont wel iets groter.
Ze is een 6 jarige merrie die nog niet zo erg veel had gedaan.
Ze is best drammerig en hapt overal in, ook slopen is een hobby.
Deuren openmaken is ze ook erg goed in.
Voor de rest zal ze je geen kwaad doen.
Met rijden heeft ze dagen dat ze het echt superfijn doet en de volgende dag loopt ze te zeuren bij een hoek.
Clairtjuh schreef:
Hier is wat info over kennedy:
Kennedy(Olympic Ferro x Saluut x Liguster)
kleur: Zwartbruin
stokmaat: 1,68 m.
prestaties: kampioen in 2004 van de hengstenkeuring KWPN
bekende nakomelingen: Uptown, Santo, Timeless, Playboy, President
Het is nog nie alle info maar teminste al wat!!!
Over Farn kan ik nog nie veel vinde.

kelliej schreef:Wel grappig dat ze bijna allemaal zo hetzelfde zijn.
ceasario schreef:
mieki schreef:kelliej schreef:Wel grappig dat ze bijna allemaal zo hetzelfde zijn.
nou ik vind er niks grappigs aan
ik ken twee kennedy's en allebei twee pismerries met echt gevaarlijk karakter en de eigenaren kunnen toch echt wel met paarden omgang dus er word wel opgetreden maar dat helpt geen bal
wel apart ja ze hebben allemaal die donkere kleur of bruin met een kol en een sneb
ik vind het wel apart dat die kennedy dat zo vererft..je hebt natuurlijk ook moeders kant maar kennedy overheerst wel bij de meeste
ik zou er nooit voor kiezen ...een kennedy
Melanie schreef:Citaat:Wij hebben sinds ong 3 maanden ook Kennedy x Samber.
Ze is erg klein gebleven nl. 1.52m , maar toont wel iets groter.
Ze is een 6 jarige merrie die nog niet zo erg veel had gedaan.
Ze is best drammerig en hapt overal in, ook slopen is een hobby.
Deuren openmaken is ze ook erg goed in.
Voor de rest zal ze je geen kwaad doen.
Met rijden heeft ze dagen dat ze het echt superfijn doet en de volgende dag loopt ze te zeuren bij een hoek.
Dit bericht had ik eerder in dit topic geplaatst,
Zij is nu een stuk veranderd in de positieve zin.
Ze is een stuk rustiger geworden, doet het bit in zonder daar een probleem van te maken en hapt of bijt niet zo vaak meer.
Ik denk dat het gewoon een kwestie was dat we haareven moesten laten weten wie de baas was endat ze ook moest wennen natuurlijk.
We hebben haar nu ong. 3,5 maand.
http://www.mijnalbum.nl/Album=WQRN4G8D
lucas03 schreef:ceasario schreef:
Ik dacht dat Kennedy niet meer gereden kon worden vanwege kaakblesure? of was dit een andere hengst?
Citaat:Ik ken ook en Kennedy, eenkennig en wantrouwend in het rijden.
Je moest echt haar vertrouwen winnen. Wel een drammer en ondertussen ook een dame. Schroomde niet om zich achterover te laten vallen, toen iemand de slof wat te strak vast pakte... (eeuh, was je er bij??)