Waar NRPS keuring?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: Waar NRPS keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 12:42

Ik vond juist van niet. Hij was wel heel actief achter, maar gebruikte het op de verkeerde manier. Hij trok ze alleen heel hoog op.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 13:22

Maar goed, smaken verschillen en iedereen kijkt op een andere manier naar een paard.
Had jij nog meegedaan aan die wedstrijd? En nog wat gewonnen?

Met die pony's bij irakion klapte echt bijna niemand, vond ik toch ook wel weer sneu...

Ik vond het vet leuk dat Royal Highness als nog kwam, hij stond niet op de lijst. Ik echt zo tegen mijn zus... is dat niet... nou volgens mij we, of ik moet gek worden
dus de vader van Nowie ook weer even kunnen bewonderen

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 13:34

Goldie schreef:
Ik vond juist van niet. Hij was wel heel actief achter, maar gebruikte het op de verkeerde manier. Hij trok ze alleen heel hoog op.

Tja, daarvoor krijg je Friezen nu eenmaal wel op de banken Zo zien wij het dus heel graag.

Net dat soort extreme actie en buiging kan mijn beestje goed gebruiken. Dat ik een Ferro wilde gebruiken stond al vast, en deze past me precies.
Minpuntje was idd dat deze Ferrero aan de voorkant minder vrij bewoog, maar die Duitse nek die erop zat en dat deftige hoofd maken dat ik het hem graag vergeef. Ik heb wel wat met die vormen. Bij de laatste rondes zag ik trouwens genoeg schoudervrijheid.

Ik vond de nummer 5, Reflextion overigens ook een heel fijn paard om te zien.
Misschien ligt het wel aan mij, ik ben niet zo Sandro-Hit-tig...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 15:17

Mijn zus en ik zijn voor de springhengsten, dus dan let je op andere dingen denk ik

Ik vond die Al Pacino wel een vuilak zeg... Die voorbrenger had een paar keer bijna een hoef in zijn buik, hij stond echt te klauwen.
Florencio is aan de hand trouwens ook een lekkere. Dat is geen reclame voor je hengst zo. Ik vond hem echt vuil.