[TI] Voetje omhoog bij het eten...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annick

Re: Voetje omhoog bij het eten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:07

Damian doet het ook.
als hij aan het eten is gaat altijd zijn rechter voorbeen omhoog.
hij staat op dit moment hoog in rang, en heeft inderdaad voedernijd.
maar ik denk niet dat hij dit uit door zijn voorbeen omhoog te doen.
als hij jeuk heeft en ik ga hem kriebelen en ik doe dit op de juiste plek gaat zijn been ook omhoog, zo wijst hij me erop dat ik op de juiste plek zit.
als het eten op is pak hij z'n bak op en gooit hem uit zn stal.
ook zoiets.

Annick

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 17:51

Chuckie doet het ook, beentje omhoog, altijd alles omtrappen waar eten in zit, en voordat hij eten krijgt staat hij altijd achterelkaar de staldeur open en dicht te duwen met zijn neus, is erg fijn als je er toevallig achter staat

Hij is dus ook een uitzondering, hij is absoluut geen ranglagere, eerder de hoogste.

Ik heb voor hem een speciale voerbak die niet om kan vallen, en als het eten op is kan hij dat ding rondschoppen in zijn stal.

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:16

Grappig, dat doet Jordy dus ook, zijn staldeur open en dicht doen. Openduwen met zijn neus en dichtdoen met zijn kin. Met eten doet hij het ook, maar meer als hij gewoon terug op stal moet, dan mag de deur niet gelijk dicht als ik spullen aan het opruimen ben.
Tegenwoordig moet dat wel omdat hij in een buitenstal staat en daar kan hij zo weglopen. Maar anders stond hij altijd half uit zijn stal te koekeloeren. Hij is nu dus ook erg verontwaardigd dat die stal telkens dicht gaat
Op een gegeven moment mag hij wel dicht, maar dat doet hij dan vaak wel zelf, ik vind het nog steeds grappig.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:17

ik heb het voer en hooi in 1 van de bunkers/stallen staan. gam duwt ook altijd de deur open als ik daar aan het rommelen ben. soms duwt 'ie de deur weer dicht en dan met gang weer open