Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kim_kariq schreef:hee elinax21 hoe groot was die van jou toen hij 6 maanden was want die van mij is nu 6 maanden en ongeveer 1.20 m gr kim
mijn arab was al wel zo 'm 15 tot 20 cm greoter toen hij 6 maand was. zijn verwachte stokmaat is rond de 1,55m of hoger. hij zal nu zo tegen de 1.50m zijn

Citroen schreef:WAUW wat een schoonheid echt wauw gewoon!
)Tieneke schreef:Citroen schreef:WAUW wat een schoonheid echt wauw gewoon!
Inderdaad een stoer en prachtig paard! (al vind ik AR Sivmayall toch veel mooier)
Op die eerste foto lijkt hij, vind ik, gigantisch!

Citroen schreef:Ooh altijd als ik een foto van hem zie ik smelt echt gewoon AR Sivmayall is echt een droompaard!!!
Citaat:inderdaad een stoer en prachtig paard! (al vind ik AR Sivmayall toch veel mooier)
Citaat:AR Sivmayall vind ik ook wel mooier die heeft echt iets! Maar deze mag er ook zeker wezen.
:

Citroen schreef:Oja Tieneke is jouw paardje trouwens een hengst of een ruin? Hij is iig ook heel mooi.
het is een ruin. Hij is heel ver familie van Siv
Mijn paardje heeft alleen op dit moment een bult op z'n neus
die niet wilt weggaan, ik ga de DA er eens bijroepen. Hij heeft deze bult nu gedurende enkele weken, sinds ik een teek heb uitgehaald (er bleef niets zitten, dus vind het maar raar)
Is aisha van jou ?? wat ik keek op die site die in je onderschrift stond en keek naar de fotogallery en zag haar staan

Carita schreef:@horseranch : wat een super mooi paard heb je !! ik had even een vraagjeIs aisha van jou ?? wat ik keek op die site die in je onderschrift stond en keek naar de fotogallery en zag haar staan
![]()
en Zolitha zij lijkt echt vet veel op mijn paardje echt grappig
groetjes michelle
)

Balder schreef:Mijn kanjer is Amal-Balder (alexander x lady amal) Een draak van een paard maar ik zou hem niet willen missen.![]()
Balder meet op papier 1,56m maar is waarschijnlijk iets groter.
Groetjes,
Karina
zelfde ouders en ze lijken klein beetje op elkaar :p 
.