OO Seven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

indriss

Re: OO Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:08

nou ik was ook helemaal gek van een ooseven merrie veulen,super bewegingen en ze was heel mooi zwart!
we hebben haar toen gekocht en na en half jaartje begon ze ook met luchtzuigen. met de band om niet. maar nu doe ik jonge paarden kopen en aanrijden en na een tijdje concoursen weer verkopen.

dat kan ik bij mijn merrie niet doen brengt dan niks op als ze een stalbrek hebben.ze wordt nu 3 en staat al een tijdje te koop.
maar denk je dat er mensen komen als je zegt dat ze een stalgebrek heeft?
je komt het paardje gewoon niet kwijt..... en verliest er enorm veel geld aan.
en ze is echt prachtig en kan ook heel sterk bewegen,maar niemand die een luchtzuiger wilt,
dus als ik jou was zou ik even goed nadenken voordat je zo een risico loopt. mocht je het paard ooit willen verkopen,brengt het niks meer op.

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:55

ik heb zelf ook met veel 00seven nakomelingen gewerkt, vind het fijne diertjes om mee te werken de meeste waren heel erg nuchter, enkele hadden wat schrik voor me, maar goed dat onkom je niet. d emeeste 00seven's hebben heel net beenwerk, goede krachtige achterhand en super veel voorbeen

Dimple

Re: OO Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:06

Ik ben het met Idriss eens, als je ooit een luchtzuiger wilt verkopen........oei maak je borst dan maar nat.

Maar goed, mocht Joem het gaan doen (wat ik niet hoop) dan gaat ze er idd niet om weg.