had ik al gezegt dat ik van de week met Sinaï heb gesprongen?
was ergleuk, alleen met een dressuurzadel wel een beetje lastig, dus volgende keer met een springzadel
@ Cyntje, thnx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
horseranch schreef:
Sivmayall en Ilona Bax starten dit jaar in de dressuur

Mijne doet aan voetbal!!!!! met isabel
Raheem's grote broer

en portretten

zie velen dresuur rijden. Maar Rheal HT mijn paardje krijg ik geen engels zadel op de rug
maar helaas zal ik niet meer mogen starten, ik zit zelf met lichamelijke klachten waardoor het voor mij onmogelijk is zulke zware ritten te voltooien
laatste optie was mijn vriendin te laten rijden maar helaas, Rhealleke laat haar niet zo makkelijk toe op zijn rug, al gaat het nu wel beter maar het is nog te gevaarlijk om buiten te gaan. Is wel balen want zijn conmditie is nu op top niveau en hij kan 50 km lopen zonder enig probleem
.
maar jah gaat moeilijk als ik zelf aan het rijden ben en aangezien ik vaak alleen ben

zie velen dresuur rijden. Maar Rheal HT mijn paardje krijg ik geen engels zadel op de rug
maar helaas zal ik niet meer mogen starten, ik zit zelf met lichamelijke klachten waardoor het voor mij onmogelijk is zulke zware ritten te voltooien
laatste optie was mijn vriendin te laten rijden maar helaas, Rhealleke laat haar niet zo makkelijk toe op zijn rug, al gaat het nu wel beter maar het is nog te gevaarlijk om buiten te gaan. Is wel balen want zijn conmditie is nu op top niveau en hij kan 50 km lopen zonder enig probleem
.
maar jah gaat moeilijk als ik zelf aan het rijden ben en aangezien ik vaak alleen ben
RhealLover schreef:Nou jah, ik kom hier als buitenstaandertje met een western avzie velen dresuur rijden. Maar Rheal HT mijn paardje krijg ik geen engels zadel op de rug
![]()
Hoe dan ook rijdt ik geen wedstrijd western met hem, heb reining en beetje pleasure gedaan, maar Rheal is iets te voorwaarts en ongecontroleerd af en toe. Dus we hebben een gooi gedaan in endurance![]()
ik rijd met Jasir ook western maar niet zo intensief (ben nog maar net begonnen
) maar hi doet het goed! heb ook een topic met zijn westernhoofdstel

NoomsJJ schreef:
Hoe oudis Rheal? ik vind hem wel een knap koppie hebben
woooww hij is al 2 jaar bij mij
NoomsJJ schreef:Raheem z´n broer is echt mooi!! hij loopt ook heel hoog op zijn benen en hij loopt echt prachtig aan de teugel!