Ik ben helaas niet zo ervaren als Wout-Jan nee, was het maar waar!!! Maar dat is idd. tof om te zien ja, daar geef ik je groot gelijk in!!
xxx
germie
Geplaatst: 18-04-02 09:57
Nou, dan krijg ik waarschijnlijk nog heel wat te stellen met die goodtimes die ik moet inrijden. De eigenaar stelt het steeds een beetje uit, anders had ik er nu al opgezeten. Dan kom ik en zeg ik, ik ga longeren, zegt de eigenaar wacht nog maar een paar weekjes, er is geen haast bij. Toch is die merrie p stal lief, maar ja, ze bijt af en toe wel, en ze duwt je zo de stal uit als je niet snel genoeg met de kruiwagen bent om te mesten.
Ik sprak gisteren met degene waar ik vanaf volgende week springles van krijg, over de paarden die ik rij. Dat zijn een Glennridge X palfenier en een Purioso X Palfenier. Die Palfenier merrie was dus zo moeilijk dat die niet ingereden kon worden. na 6 weken proberen is die teruggebracht door de africhtingsstal. Toch vind ik die paarden die ik rij niet overdreven moeilijk. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het misschien wel paard afhankelijk is, Goodtimes heeft misschien gemiddeld genomen wat moeilijker paarden, maar om die nou meteen alleen voor proffesionals te bestempelen gaat mij ook te ver.
pniekepnak
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 11:28
Nee, dat lijkt mij ook niet waar. Maar ik denk dat ik (met heeel veel omwegen) toch eindelijk te horen heb gekregen wat ik wilde weten (namelijk of goodtimes nakomelingen over het algemeen moeilijk zijn). Ik denk dat je over het algemeen zijn nakomelingen als paarden met vaak een wat moeilijker karakter kan beschouwen, of niet? (en dan heb ik het dus niet over ALLE nakomelingen, even voor de duidelijkheid)