Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fresco schreef:Mooi hengstje Mayo!

gabrycha schreef:Marjolein ik vond jullie pony heerlijk swingen maar hij was af en toe wel een beetje stout, Ik verwacht, laten we t zo stellen, het zou mij verbazen als hij niet doorging. Samen met niels van d ebeerkerheide en de nummer 115 de lord toch echt een van de smaakmakers.
.
en hij wilde even bewijzen dat hij een echte hengst was
want ja ! als je dJAMAI heet .... :p Dees schreef:Franse paarden worden wel de 'Golden Retrievers' onder de paarden genoemd - bijzonder vriendelijk, vriendelijker dan de immer berekende Kwpn-er. Dus laat karakter geen bezwaar zijn bij de hengstkeuze, de Fransman zal je niet tegenvallen.
Had zelf een tijdje terug een Eros Platiere (= Papillon Rouge van Jalisco B x Grand Veneur) x Oscar de REvell (nauw verwant aan Quidam de Revell). Ik heb ze weggedaan omdat ik er niet meer op kon rijden en dat deed zowel haar als mij verdriet. Maar nooit eerder ben ik zo'n ontzettend lief paard tegengekomen, en wat ik nu op stal heb, is het ook lang niet.
Natuurlijk heeft Frans bloed een aantal minpuntjes, maar die liggen niet op het vlak van karakter.
Goed Frans bloed uit een Duitse stam? Zoek iets met Cor de la Bruyere. Heeft die hengst een standbeeld? Supernafok. Corland is geen toevalstreffer, maar slechts een verlengstuk van een paar hele beste voorouders.