Wie heeft er een afstammeling van indoctro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kelly0188

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 11:53

leuk om te horen.. Die van mij moet je ook echt goed behandelen en is ook echt heeel slim,ook met rijden. Maar met de omgang is ze niet zo makkelijk,ze is erg bang voor water,dus afspuiten lukt niet,je mag absoluut niet aan der oren zitten(dus niet uitgeschoren), en ze vind het niet fijn als er vreemden aan haar zitten, bijv de hoefsmid enzo. Maar met rijden en borstelen is het een schat. Ze wil altijd graag aan het werk en ze helpt me heel goed met opzadelen, ze doet haar mond al open als ze het bit aan ziet komen,haha.. Ze is wel heel gevoelig,maar echt een lieverd...

newt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:32

Wij hebben ook een Indoctro x Concorde merrie.... Erg lief in omgang, Fokt ontzettend goed bewegende en makkelijke veulens. Ze loopt in de dressuur en is L2 and rising.... En onder het zadel is ze makkelijk en lief. En af en toe een beetje gek, dan vind ze het nodig om een bokje weg te geven in de galop. En ze wil altijd spelen in de bak altijd de andere paarden aan het opjutten om me te gaan racen. haar zoon doet precies het zelfde

kelly0188

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 19:03

heb je ook een foto??

kelly0188

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 11:45

Owjah, lopen er veel indoctro's in de dressuur? want ik zie ze regelmatig op dressurwedstrijden

Fysiomeid

Re: Wie heeft er een afstammeling van indoctro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:45

Ik weet niet of dit mag bij familiebanden, maar SCHOP Haha!

Ik heb trouwens weer nieuwere foto's van mijn Indoctro, zie profiel. En over 1,5 week heeft hij zijn dressuurdebuut Nagelbijten / Gniffelen

olafj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 21:03

kelly0188 schreef:
Owjah, lopen er veel indoctro's in de dressuur? want ik zie ze regelmatig op dressurwedstrijden

Reken maar!!
Met de wereld kampioenschap bij de vijf jarige is Uzzo kampioen geworden, dat is een lancet x indoctro.
Beter kan niet.