Duits bloed

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissHIS

Re: Duits bloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:50

Netje schreef:
Ik ga daarover niet met je in discussie; maar om nou te zeggen dat het geen aanwinst zou zijn voor het KNHS dat gaat me wat ver...

En het meest belangrijke: ik ben heel blij met mijn paard (en met mij vele RD bezitters; lees het topic maar over RD). Ze loopt super, heeft een geweldig karakter en werd afgelopen weekend in in haar allereerste wedstrijd meteen overall-kampioen in de B en mag door naar de regiokampioenschappen (in de allereerste officiële wedstrijd van mijn meiden). Dus ik ben supertrots !!!

KWPN zal je bedoelen. Hengsten die mooie typetjes fokken zijn er al genoeg binnen het KWPN, dus waar hebben we RD dan voor nodig? Goede karakters? Heb dan liever een brave met wél goede beweging. Die zijn er ook wel.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:51

Jouw RD heeft wel een súper hoofdje trouwens!

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:02

Oeps, inderdaad ik bedoel KWPN (het is al laat).

Als RD zo slecht beweegt, vraag ik me toch af hoe hij aan die cijfers komt. Ik denk ook dat er flink wat mensen zijn die het niet met je eens zijn. Maar nogmaals het heeft niet veel zin er een discussie over te voeren. Zoveel mensen, zoveel meningen. De een ziet graag dit, de ander dat. En dat is maar goed ook, want anders zouden er alleen maar dezelfde paarden rondlopen en dan werd het ook maar saai...

En inderdaad: ze heeft een prachtig koppie, daar ben ik het helemaal mee eens ! (maar jij hebt ook een paar mooie paarden in je profiel staan )

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:19

Poehee schreef:
Het ZFDP wordt erkend als stamboek voor de registratie van de veulens en als stamboek waaruit de moeders mogen komen. Dit stukje komt van de BWP pagina, en ik denk dat het KWPN er zelf ook wel een stukje over heeft geschreven op hun pagina. Hoe het nu precies zit weet ik ook niet en krijg er ook nog niet gelijk een goed beeld van. Succes er mee en ik hoor het nog wel.

ZFDP hengst op KWPN merrie = register B!

Daniella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:52

Royal Dance super paardje.. zoals ik al had gezien zijn er meningen over maar ik heb em ook in het echt zien lopen maar een goeie achterhand mooi langgelijnd paard...

volgens mij was ie bij jou dan zwakjes haha... ik weet het niet maar ik heb er een andere mening over
maar de een houd van barrok de andere van smal en die vind RD niets en die wel ...

Maar ik vind het een geweldig paard heb er een nakomeling van lopen.... en ben onwijs trots op er!!!!!!!

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:08

Ik zou eens kijken bij Future v. Florestan 1, heeft dezelfde vader als Florencio, wij hebben er een jaarling van, erg goed bewegen, heeft maat en front.
Florencio fokt chique en daarvoor moet je echt een merrie hebben met maat.
Florencio viel mij ook erg tegen onder Simon, maar onder Hans Peter is ie echt goed.
Helemaal niet slap. Maar ja hij is ook alweer wat jaartjes ouder.
Ik zou een goed paard niet laten staan voor het papier.

Future is te vinden op de site van de ijzeren man. Volgens mij is hij nu in training bij Gonnelien en Sven Rothenberger.

sandradeboer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:10

Terug op topic; wat dacht je van Decor Dreamcatcher? Hij zal heel veel merries krijgen als hij 1x KWPN goed gekeurd is!!

Fijn dier, mooi exterieur, goede gangen, goed achterbeengebruik en laat nu als extra stukken zien met verzameling en afdruk!

Verder heel fijn karakter, goede commerciele kleur en maat.

Nakomelingen zullen dit jaar vast te zien zijn bij het NRPS waar hij al goedgekeurd is.

Laureentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:13

Wat dachten jullie van Sandro Song? Vader van Sandro Hit, Sandro Boy. Kan springen en dressuurlopen (heeft super basisgangen). Is geloof ik niet bij KWPN aangesloten (weet niet zeker). Een ander: zoon van Sandro Hit, Sir Donnerhall (Sandro Hit x Donnerhall). Kan fantastisch lopen en heeft ook nog springcapaciteiten (zie site paul schockemohle).