PaysBas schreef:@Zwanepol: Weer een beeldschoon exemplaar waar de
kabouter Ploppers nog eens toe heb je een mazzel met deze merrie!!!
Zonder begeleider showt ze ook nog leuk!!
Dank je wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PaysBas schreef:@Zwanepol: Weer een beeldschoon exemplaar waar de
kabouter Ploppers nog eens toe heb je een mazzel met deze merrie!!!
Zonder begeleider showt ze ook nog leuk!!
. Vos (uiteraard
) met een wit hoofd en super veel veer, een geweldige draf. 

Unika schreef:Hier ook nog iets over Cabochon!
viewtopic.php?f=29&t=465289&hilit=
Even verder lezen dan alleen het eerste bericht, de kür van de nederlands kampioene staat er namelijk ook op --> Carola Paauwe met My Dream (= mydream hier op bokt)
.zwanepol schreef:PaysBas schreef:Vind telkens meer![]()
Cabochon
Dankt zijn keurpredikaat aan bijzondere verervingskwaliteiten die hun bevestiging terug vinden in de dressuur,-en extrieurindexen.
Vader Vincent (v. Pretendent) is Nederlands kampioen Grand Prix dressuur geweest en staat zelf op grond van zijn kinderen hoog genoteerd in de dressuurindex.
Moeder Gonnie is een bekende telg uit de beroemde Ottie-lijn, zij is tevens de moeder van de Grand Prix dressuur en goedgekeurde KWPN hengst Vanitas (v. Pretendent), welke ook hoog in de dressuurindex terug te vinden is.
Bekende kinderen zijn o.a. : Cadanz , Cairo , Camacho d , Habanera , Hiezelma , Hurricane , Igrantos , Jabananta , Jabbazelma , Jashmir, Jerome , Jessica , Justice , Kafina , Kaval , Kaygranta, Keizer-Tettie , Kimberley , King , Kirsty , Labochon , Ladonja , Leoniek , Luciano , Luzelma slottie , Maarten , Madeira , Magnum , Maximillian , Medley Utopia , Meiroosje , Mikado , (boxberger) Milargo , Mon Cherie , Moskowicz , Most wanted , Muppet , Nelson , Nescio , Nimbus , Noach , Noblesse , No excuse , Norels Dream , Ocironia , Odette , Ofleur , Ogami , Ohio , Olav , O'neil , On fire , Osteria , Ovation , Owens NL, Pay Bas NL , Petra-Linda , Purper Prinses , Rafael , Saphierfee , Santos , Sarieni , Seapolita , Sidor , Somerfee , Splinter , Sunny boy PB , Talent , Tremona , Turbo Magic , Unique
Dekhengsten :
Kimberley (Cabochon X Nabuur)
Turbo Magic
He, wat leuk! volgens mij is dat "mijn" Mikado!!!
Waar heb je deze informatie vandaan?
PaysBas schreef:Wie heeft er eentje van de "bekende kinderen van Cabochon" ?
trowing schreef:ik heb een 5jr ruin van Cabochon x caritas x ariban x amor. hij is 178 groot en loopt m1 dressuur. het is een paard met een moeilijk karakter en hij is het moeilijkste paard wat ik ooit gereden heb.
deze foto's zijn van een tijdje geleden maar dan krijg je toch een indruk
MaestroE schreef:trowing schreef:ik heb een 5jr ruin van Cabochon x caritas x ariban x amor. hij is 178 groot en loopt m1 dressuur. het is een paard met een moeilijk karakter en hij is het moeilijkste paard wat ik ooit gereden heb.
deze foto's zijn van een tijdje geleden maar dan krijg je toch een indruk
Zow!! Lijkt me ook dat dit best moeilijk kan zijn
terorita schreef:dat moeilijke kan wel eens van caritas komen.
rijd ook een merrie met caritas er achter.
heel moeilijk karakater erg een kennig.
heb je eenmaal haar vertrouwen gewonnen gaat ze door het vuur voor je

) jarno schreef:PaysBas schreef:Wie heeft er eentje van de "bekende kinderen van Cabochon" ?