marcolemar schreef:Mag ik even lachen... en rek heeft ie al helemaal niet.of zijn zoon vivaldo, deze hengst heeft veel veer in de bewegingen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marcolemar schreef:Mag ik even lachen... en rek heeft ie al helemaal niet.of zijn zoon vivaldo, deze hengst heeft veel veer in de bewegingen
marcolemar schreef:Dorian_Gray schreef:als florencio al tekort was dan is past deze hengst helemaal niet op deze merrie
ga eerst maar eens leren paarden beoordelen, ga dan pas meningen geven.... Sammie schreef:marcolemar schreef:Mag ik even lachen... en rek heeft ie al helemaal niet.of zijn zoon vivaldo, deze hengst heeft veel veer in de bewegingen
Basvdv schreef:Dorian_Gray schreef:als florencio al tekort was dan is past deze hengst helemaal niet op deze merrie
ga eerst maar eens leren paarden beoordelen, ga dan pas meningen geven....
Dorian_Gray schreef:Beste Bas, leer eerst een goed te quoten zou ik zeggen. Ik heb het woord Florencio geen enkele keer ingetypd
...Deze bewoordingen zijn afkomstig Marcolemar.Citaat:Als florencio al tekort was dan is past deze hengst helemaal niet op deze merrie
ga eerst maar eens leren paarden beoordelen, ga dan pas meningen geven....
Basvdv schreef:AMEN
Topicstarter geeft aan 'hengst met schoudervrijheid'.
Wil Marco mij dan even vertellen én laten zien aan de hand van foto's wáárom Polansky én zijn nakomeling Vivaldo zich juist kenmerken door de zeer fijne schoudervrijheid?! Veel succes!
marcolemar schreef:jij vindt hem blijkbaar dus erg lang...![]()
florencio vindt je vast ook een paard dat erg langgelijnd is
marcolemar schreef:op die foto was het ook wel moeilijk te zien... maar imo is hij een beetje compact
Sammie schreef:marcolemar schreef:of zijn zoon vivaldo, deze hengst heeft veel veer in de bewegingen
Mag ik even lachen... en rek heeft ie al helemaal niet.
marcolemar schreef:Basvdv schreef:Topicstarter geeft aan 'hengst met schoudervrijheid'.
Wil Marco mij dan even vertellen én laten zien aan de hand van foto's wáárom Polansky én zijn nakomeling Vivaldo zich juist kenmerken door de zeer fijne schoudervrijheid?! Veel succes!
hiervoor stond er namelijk met veel veer!![]()
dit heeft de topicstarter later veranderd in schoudervrijheid...
ik reageerde gewoon snel
marcolemar schreef:ai...
Bas niet te snel oordelen he...
marcolemar schreef:als florencio al tekort was dan is past deze hengst helemaal niet op deze merrie
marcolemar schreef:op die foto was het ook wel moeilijk te zien... maar imo is hij een beetje compact
Tequiro schreef:DaantjeCee schreef:En weet niet iemand Jazz-zonnen die ook wel een sprongetje kunnen maken zonder te verongelukken?
Er was laatst een Jazzen topic en er was iemand met een jazz die kon springen....

marcolemar schreef:oke hierkomt een citaat van het kwpn:
vivaldo lijkt geschikt voor merries die souplesse en veerkracht missen.
heeft via de moederlijn van Pretendent en de eigen moederlijn hele mooie lijnenteelt.... valt daar niet wat mee te doen? Die goede eigenschappen verankeren door een hengst te gebruiken met bijvoorbeeld Epigoon-bloed, die eveneens uit dezelfde lijn voortkomt..... hoeft niet in eerste generatie uiteraard....
Citaat:Hallo allemaal,
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik zit steeds sterker aan Tuschinsky te denken. Voor/tegenstanders???? en waarom.