[TI] Hoe vererven snorren???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

March

Re: Hoe vererven snorren???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 16:37

Ik vind snorren echt vreeeeeeselijk eigenlijk en als Gem een snorretje gaat krijgen dan gaat ie eraf zodra ik m ontdek

sjabby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:48

Mijn rinker heeft een halve snor, alleen waar haar bovenlip wit is krijgt ze een wintersnor, de andere helft is zwart en blijft kort.
En in de zomer schuurt ze het niet af, want de wei is dan lang niet zo kaal als nu en ze staat er evenveel op. Hoort volgens mij gewoon bij het pakketje wintervacht, net als sokken tot aan haar oksels en het rokje aan haar kont. Oh en de baard is er s winters ook en in de zomer bijna niet, dit schuurt ze er echt niet af hoor.

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 22:02

daar zit wel wat in, vind ik. Maar hoe verklaar je dan de snorren van tinkers in de zomer?

sjabby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 23:00

dan hebben ze gewoon snor in het totaalpakketje.... Ik wilde eigenlijk meer aangeven dat hij niet verdwijnt door het schuren. Net zoals er ook tinkers zijn die altijd sokken tot aan hun oksel hebben , toch?

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 23:09

even verkeerd begrepen (te ver doorgedaht )
wat gek trouwens dat je tinker een halve snor heeft!!!

Wat me zelf wel al was opgevallen is dat het zwarte gedeelte van de manen en staart van mn tinkies harder is...nog bij iemand?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 16:19

Ik moet iets bekennen...IK HAAT SNORREN...haha, ik ben zo blij dat Chuck er geen heeft, had hij hem wel dan kreeg hij zijn eigen phillisshave
Vind bij mannen ook snorren niks hoor, vind het gewoon vieze dingen waar allemaal voedsel in blijft hangen, over baarden maar te zwijgen.
Wel eens de snor van Dublin gezien, die is ook mega

Zie hier een snorloos lipje.
Afbeelding

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 17:25

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 17:48

Toch ben ik heel erg gecharmeerd van Phyllis, ondanks snor, als ik een behoorlijke som met de oudjaarsloterij had gewonnen dan had ik haar van je gekocht, zeker weten, en dan een mooi veulie van haar en Chuck fokken

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 18:32

hahaha! Tinkermuts!!!!
Ik HAAT snorren ook bij mensen hoor (en baarden: iew!!!) Vind het gewoon vreselijk dat mn pa beide heeft (en dan zeker als er etensresten in hangen....brrrr) In dat opzicht hou ik mijn vriend strak onder de duim
maar bij tinkers vind ik het wel erg leuk (al is chuck ook zonder erg knap )

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 19:47

Tinkermuts schreef:
Toch ben ik heel erg gecharmeerd van Phyllis, ondanks snor, als ik een behoorlijke som met de oudjaarsloterij had gewonnen dan had ik haar van je gekocht, zeker weten, en dan een mooi veulie van haar en Chuck fokken

Ik zou wel eens willen weten wat daar uit zou komen
Wat zij ook heeft is een paar prachtige benen met flinke sokken.....
Super!

March

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 15:56

frenia schreef:
:D even verkeerd begrepen (te ver doorgedaht )
wat gek trouwens dat je tinker een halve snor heeft!!!

Wat me zelf wel al was opgevallen is dat het zwarte gedeelte van de manen en staart van mn tinkies harder is...nog bij iemand?

Bij Gem is het witte van de manen gewoon normaal zeg maar, en het zwarte is helemaal euhm, pluizig, heel wazig!