Als we vervoer kunnen regelen (moet toch wel lukken voor 1 keertje als we het lang genoeg van te voren weten
)kunnen we met tenminste 2 tinkers (misschien meer)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
snowdon schreef:annelot schreef:Enne Saskia, dan kunnen we wel een potje voetballen met Chuck en Ryon!
Als ik wel met Snowdon aanwezig kan zijn, doen wij natuurlijk ook mee
annelot schreef:Tuurlijk kom ik ook met mijn mannetje. En Lon, je mag wel meerijden hoor!Enne Saskia, dan kunnen we wel een potje voetballen met Chuck en Ryon!
annelot, snowdon, Supertje schreef:Enne Saskia, dan kunnen we wel een potje voetballen met Chuck en Ryon!
Als ik wel met Snowdon aanwezig kan zijn, doen wij natuurlijk ook mee
Jordy kan ook voetballen

Het begin van de organisatie is er ...
irish_lady schreef:Ik heb pb contact gehad met Nikita en wil best helpen met de organisatie!
((
heb een look a like tinker
wahahah een bont rijpaard.

snowdon schreef:Je kan vast wel ergens mee mee helpen
stees schreef:Dit lijkt me echt leuk! Als ik vervoer kan regelen ben ik er ook zeker bij!
En ik zal eens meedenken....
P.S. Mag Quincy ook mee voetballen?
Cayusejuhh schreef:Ik baal dat ik dan niet mee kan rijdenheb een look a like tinker
Maar als Teuntje111 mee rijdt en OFfie zit de trailer vol.. naja ik kijk wel als toeschouwer
(snowdon) Teuntje111 schreef:Cayusejuhh schreef:Ik baal dat ik dan niet mee kan rijdenheb een look a like tinker
Maar als Teuntje111 mee rijdt en OFfie zit de trailer vol.. naja ik kijk wel als toeschouwer
Gooi anders een fiets achterin de auto! Dan kan je ook een stukkie op Bonita! Ze is wel klein hoor
)
Tinkerkontendans haha snowdon schreef:Nadine, anders ligt je dan n stukkie achterop bij die, dan weer bij die, dan weer bij dieTinkerkontendans haha
6 maanden zwanger van morris
en rich ook zon 95 a 100 kilo