Welke afstamming is de 306?
En wat een plaatje is de Jazz X Houston , als die nu maar net zo braaf is als Valdez!?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:Ik heb nu 4 Houstons gefokt, en 4 Jazzen.
Allemaal ontzettend werkbare dieren. Wat wil je nog meer?
Sjappie schreef:Cat 203 --> is dat misschien toevallig familie van Tamarinde (die te koop stond bij Keizershoeve veiling)? Dat is een Jazz uit Acacia prok van Matador II x Rubinstein. Vond het opvallend, kan iemand dat nakijken?
CGJ12 schreef:Maar netjes gedaan SamSam !
Voor mij ben je bij deze de eerste officiele Bokt-fotograaf.
Als je op de andere dressuurdagen ook nog van die fotos gaat schieten is het helemaal voor mekaar........
CGJ12 schreef:Jazz maakt het tenminste wel waar met zijn dressuurindex. Dat heb je van Ferro nooit kunnen zeggen. Eigenlijk heeft die altijd een zielige index gehad. Net als Krack trouwens....... Hoeveel jonge Kracks lopen er nu eigenlijk rond in het ZZZ/LT? Vergeleken met Jazz érg weinig (ik weet dat die 2 jaar eerder begon met dekken).
Wel opvallend dat de HK commissie nu ineens het Houston-bloed ontdekt schijnt te hebben....
Hoeveel Jazzen lopen er GP?! Samsam schreef:deze komt uit acacia prok van matador, aktionella ster pref van rubinstein x welt as
Aimee schreef:
Fokdoel was toch topsport?Hoeveel Jazzen lopen er GP?!
Aimee schreef:Samsam schreef:deze komt uit acacia prok van matador, aktionella ster pref van rubinstein x welt as
Een Jazz x Matador x Rubinstein x Welt as? Interessant, hoe was die?
Fokker79 schreef:Superfoto's!
Moeten we in de dressuurfokkerij touwens niet ENORM gaan opletten met de rug/lendenen partij?!
Samsam schreef:wellicht dat ik zaterdag nog even naar de rousseau's kan gaan kijken...
Samsam schreef:Sjappie schreef:Cat 203 --> is dat misschien toevallig familie van Tamarinde (die te koop stond bij Keizershoeve veiling)? Dat is een Jazz uit Acacia prok van Matador II x Rubinstein. Vond het opvallend, kan iemand dat nakijken?
deze komt uit acacia prok van matador, aktionella ster pref van rubinstein x welt as
Marije1984 schreef:Tot mijn grote verbazing vallen ze me allemaal wat tegen. Vooral de Gribaldi's vindt ik rondweg (soory) van slechte kwaliteit. De jazz en crack's vallen me ook wat tegen alleen in een wat mindere mate.
De houston's vllen me daarentegen weer mee.
Al met al allemaal geen hengsten die ik zou uitzoeken
)