cart schreef:heeft iemand de Chin Chin x Quidam x Ramiro gezien? (van VDL) indien ja, hoe sprong hij???
Die was er maandag niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cart schreef:heeft iemand de Chin Chin x Quidam x Ramiro gezien? (van VDL) indien ja, hoe sprong hij???
listiglistje schreef:Tango 040 ook voor jou.....als je de 24ste gaat en je maakt toevallig foto's......please dan graag ook een (hoeft er maar eentje te zijn), fotootje van de bonte Redford x Rossini (Fokker fam. Smilda, Roderwolde)!
Want ik kan geen vrij krijgen
stampertje schreef:ik ga naar den-bosch zal ff op nummer 43 letten casco x ahorn![]()
![]()
succes ermee!!
Aimee schreef:Aaaah.... Kun jij niet ff in het boekje voor me kijken wat er verder voor bloedlijn achter die Jetset zit?
helaas heb ik niet echt een mooie foto, problemen met mijn camera .... dit is de enige die ik heb
MissHIS schreef:Aimee schreef:Aaaah.... Kun jij niet ff in het boekje voor me kijken wat er verder voor bloedlijn achter die Jetset zit?
Tuurlijk.
310 WINSTONI 528003 03.00575 VB 12-03-2003 BRUIN
v. Jetset D, v. Zirkoon
m. Noloni
v. Contango keur, m. Filoni ster pref
mv. Purioso -- Formateur keur
Fok./Eig.: C. Dekker, Borger
SPRINGEN
SI 3 SPR. 107 23% / SI 3 DR. 142 28%
adriana schreef:Hmm de uitslag van vandaag is ook bekend. Helaas is die van ons niet door. Ik geloof dat MissHIS het over 11 Chin Chin's had maar er is geen 1 van door...
horse1985 schreef:weet iemand of de flemmingh x cocktail door is en heeft er iemand nog foto's gemaakt?
petraaken schreef:Waar kan ik een lijst vinden met voor hengsten door zijn in de dressuurrichting? Of zijn ze nog niet geweest?
) MissHIS schreef:Er doet maar één Lennard mee, daar zijn ze zelf wel over te spreken.
Lennard x Ninja BW elite v. Corofino x Orgesch H v. Calypso I x Sherry Netherlands xx.
Pfff wie zet nou Lennard op zo'n merrie!!
Basvdv schreef:Kan iemand mij vertellen hoeveel en hoe de Cabochons waren afgelopen woensdag?
, die zijn van 1 en dezelfde eigenaar dus die zal wel een reden hebben gehad om niet te komen