Jazz hadden we zowie zo al uitgesloten, ook niet verder weg in de lijn. Te heet..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Marijuhhhhh schreef:Waar ik werkte haden ze een 2 veulens van Polansky, de ene was super lief en kwam zo naar je toen en daar kon je als veulen al alles mee doen. Toen hebben ze Polansky ook op een hete en schrikachtige merrie gezet en toen was het niks. Ze kunnen na 1 jaar nog niks met het veulentje. Ligt ook heel erg aan de merrie denk k.
Albert schreef:Kies een Gelderse hengst; gezien de hoeveelheid volbloed in de merrie blijft het product iets fijner dan een Gelders paard.
Behalve Koss, die zou ik in dit geval niet doen is er keuze genoeg.
de hengsten Laurentz en zijn vader Bazuin vind ik persoonlijk erg mooi..
)
ennuh Ahorn raad ik je af
Indoctro ook...jeetje Ik weet op dit moment ook geen goeie

Wel jammer
Sfieke schreef:Is dat niet die ponyhengst met dat aparte kleurtje?
samie schreef:is lancelot nix voor jou? hij is momenteel afgekeurd op zn nakomelingen maar word als het goed is binnenkort weer goed gekeurd aangezien een heleboel top ruiters en fokkers van over de hele wereld bezwaar schriften er tegen in dienen. HIj is heel koel, behoorlijk aan de maat en vererft dat ook door. Hij heeft totaal geen hengsten streken. voor foto's zie mn profiel

Sammie schreef:samber,
skydancer,
upper-class,
gelderse hengsten,
rubiquil
=>
rustige hengsten