Kortom, mijn type is het niet en mijn hart springt dan ook zeker niet over van hem.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) ? Mijn persoonlijke onbetwiste favoriet dicht bij huis is Krimh (hij is niet voor niets de papa van Eclipse) en minder dicht bij huis is het Muscateal. Zie: www.muscateal.com
)
Citaat:Als je ook kijkt naar de mensen die een paard van een andere afkraken,de hengsten die ze mooi vinden hebben ze vaak zelf staan,of ze hebben er een nakomeling van.Ja dus dan moet je de hengst van de concurrent wel afkraken,zeker nu die concurrent veel naar boven komt op shows en dergelijke,kennelijk bang om voorbij gelopen te worden.En ja als je het verschil niet eens ziet met een geit en een paard,dan breng ik mijn paard nooit naar diegene zijn stal om te laten dekken,want wie wat en volgend jaar als veulen uitkomt.(Een muildier of zo )
Het is kennelijk te moeilijk en aanvaardbaar om te accepteren wat een ander mooi vind.Ik vind uberhaupt arabieren niet mijn ding zal er zelf nooit 1 nemen,maar je hebt er wel mooien tussen.