Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
voor 200.000...
Kijken of iemand anders der nog over heen bied. Dan gaat het nog niet eens om het paard zelf
Wiepie schreef:Weet iemand wat Litchy heeft opgebracht?
maar ik had verwacht dat ie wel over de ton heen zou gaan.. Zazou_Murier schreef:Volgens mij was de veiling niet echt duidelijk of niet (correct me if i'm wrong ben er nl niet geweest en baseer dit op het forum) Veiling begint te laat, veiling lijst word niet aangehouden, paarden worden 2 keer geveild en brengen ineens 4 a 5x meer op (heeeeeeeel vreemd) en de site wor dniet bijehouden!
in ieder geval ben ik benieuwd hoe de mensen het vonden die er waren geweest en was er nog veel getruct? (zoals altijd op een veiling)
janna schreef:Ik vind het ook tegevallen met Rodrigo. Vanmiddag liep hij eigenlijk wel goed, dus ik dnek dat er iemand mazzel heeft...
Die van 200.000 liep vanmiddag sommige stukken niet eens rad..
rockey schreef:Merrie Litchy komt naar DVB
Hoofdsponsor Jan de Vries, van BMC, heeft op de Expo Talent Sale zijn slag geslagen. Tijdens deze veiling kwamen vele
kwaliteitsvolle paarden onder de hamer. Zo ook de merrie Litchy (Ferro x Officier). Litchy is de moeder van de goedgekeurde
hengst Painted Black van Anky van Grunsven, en nu in eigendom van Jan de Vries.
Deze mooie merrie stamt af van de hengst Ferro, het voormalig Olympiadepaard van Coby. Aan moederskant gaat de merrie
terug op Officier, een Hannoveraanse dressuurhengst. Officier is ook terug te vinden in de lijn van BMC Pasternak DVB,
als vader van de oma.
Litchy staat nu nog bij Anky op stal, maar zal aanstaande zaterdag verhuizen naar Dressuurstal Van Baalen. Het is nog niet
bekend of de merrie uitgebracht zal worden in de sport, of dat ze zal worden ingezet in de fokkerij. Hoewel het in het laatste
geval natuurlijk wel spannend wordt. Zal de keuze voor vader dan vallen op BMC Kigali of op de hengst Gribaldi?
Foto: Litchy komt naar Dressuurstal Van Baalen
www.dressuurstalvanbaalen.nl