Maar deze vind ik het knapste en de liefste
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

obiwan schreef:ik heb wel aan ferro bloed gedacht vanwege het goede achterbeen en front, maar ik ben bang dat die niet zal veredelen en misschien een wat kort voorbeen geeft (is bij mijn merrie ook niet erg lang...). Vind het wel een enorm mooie hengst!
Joki schreef:Kajanus is dat toevallig Houston zelf?????? Of ben ik gewoon gek geworden?
dit is de Koning in eigen persoon
Kajanus schreef:Joki schreef:Kajanus is dat toevallig Houston zelf?????? Of ben ik gewoon gek geworden?
Je bent niet gek gewordendit is de Koning in eigen persoon
![]()
gaaf is hij he
! Hij is heel gaaf, al vind ik mijne er qua uiterlijk nog wel aardig oplijken
) Citaat:Rousseau veredelt enorm! En dat is een Ferro
Toledo schreef:Ik ken Houston nog van de tijd dat Seth Boschman hem reed, ik stond toen namelijk daar op stal met mijn paard. Geweldig dier is het, zowel op stal als onder het zadel!

CGJ12 schreef:Toledo schreef:Ik ken Houston nog van de tijd dat Seth Boschman hem reed, ik stond toen namelijk daar op stal met mijn paard. Geweldig dier is het, zowel op stal als onder het zadel!
.......... volgens mij is het daar anders flink mis gegaan met zijn carrière........ geen amazone die het later nog fatsoenlijk kon repareren........
houstenfan schreef:Uit een andere
Houstonmerrie (dit is een merrie van 1.71 cm) heb ik twee nakomelingen : een Redford (Krack x Ferro) 21/2 jaar nu al over de 170 cm
en een Negro (Ferro) van 31/2 jaar van 168 cm..