Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ymmik schreef:Heej Bokkers,
Mijn vzpaardje is een kruising tussen een Fjord en een IJslander, er is voor de rest niks bekend over zijn ouders, dat vind ik wel jammer. Maar zoals de naam al zegt ik zou het leuk vinden om te weten wie er ook een kruising met een Fjord heeftk, dus barst los!!![]()
Groetjes Kimmy
Ymmik schreef:Heej Bokkers,
Mijn vzpaardje is een kruising tussen een Fjord en een IJslander, er is voor de rest niks bekend over zijn ouders, dat vind ik wel jammer. Maar zoals de naam al zegt ik zou het leuk vinden om te weten wie er ook een kruising met een Fjord heeftk, dus barst los!!![]()
Groetjes Kimmy
Amanniej schreef:De eigenares van mijn verzorgpony had een Fjord x Bont sportpaard.
Heel erg gaaf beest was dat!
Had die ook vlekken?

Megamutsj schreef:
K hoop dat jullie de foto ziien,, diit is mijn ponytj,,
Het is een Fjord x welsh,,
De moeder was fjord en de vader een welsh.. ze is 7 jaar en heet Remy![]()
![]()
![]()
![]()

Wind schreef:Mijn bijrijdpaard heeft een aalstreep en een apart kleurtje, ze is namelijk lichter bruin dan een standaard bruine. Verder is ze erg eigenwijs en doet ze echt alles voor eten.
Zou dus best een kruising fjord kunnen zijn, maar we weten het helaas niet. Meer foto's staan in mn profiel!

*haffie_lover schreef:Megamutsj schreef:
K hoop dat jullie de foto ziien,, diit is mijn ponytj,,
Het is een Fjord x welsh,,
De moeder was fjord en de vader een welsh.. ze is 7 jaar en heet Remy![]()
![]()
![]()
![]()
mijn ex- verzorgknollie
Remy de mini-olifant, grapje hoor mandiejj
Hoe gaat het met der?
ik heb leukere foto's.. zie hierronder 
???