Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nouky schreef:Wat dacht je van Dream Catcher? Pavo cup winnaar 2005.
Maar dat zal ik nog wel eens laten navragen door een gekend KI station uit West-vlaanderen. Iemand al eens nakomelingen deze hengsten gezien? petraaken schreef:
Uptown ken ik wel van naam en eerlijk ik dacht eerst dat hij van de Ferrozoon Kennedy was en niet van de Trakhener Kennedy. Als hij van de laatste is zal ik hem eens onder de loep nemen?
petraaken schreef:nouky schreef:Wat dacht je van Dream Catcher? Pavo cup winnaar 2005.
Sir Donnerhall en Don Kennedy. Al schijnt het sperma van de eerste niet te verzenden zijn.Maar dat zal ik nog wel eens laten navragen door een gekend KI station uit West-vlaanderen. Iemand al eens nakomelingen deze hengsten gezien?
Rhea schreef:
Sir Donnerhall en Don Kennedy. Al schijnt het sperma van de eerste niet te verzenden zijn.Maar dat zal ik nog wel eens laten navragen door een gekend KI station uit West-vlaanderen. Iemand al eens nakomelingen deze hengsten gezien?
Tiessie schreef:Scandic?

karijn schreef:@Petraaken: Florencio was in Duitsland eerder goedgekeurd dan in NL. Misschien is het sperma uit Duitsland goedkoper dan hier?
petraaken schreef:Ferro karakter past niet bij m'n merries en zeker niet bij die Rubiquil merrie die me net teveel van haar grootmoeders karakter heeft (en dat is een uniform karakter zal ik maar zeggen). Ze heeft eens getoond wat haar karakter wordt deze week. DA moest een spuit plaatsen en mevrouw was daar niet mee eens. Sloeg van kwaadheid tegen de muur van de stal.

Dees schreef:Mijn Rubiquitje overigens, die wordt nijdig als ik Vagebont uit de stal haal en zij moet achterblijven. Slaat ze ook van kwaadheid tegen de boxwand, met 100% kracht. Boos. Gepasseerd.
Nope, die ga ik NIET zelf beleren
Suzanne F. schreef:Dees schreef:Mijn Rubiquitje overigens, die wordt nijdig als ik Vagebont uit de stal haal en zij moet achterblijven. Slaat ze ook van kwaadheid tegen de boxwand, met 100% kracht. Boos. Gepasseerd.
Nope, die ga ik NIET zelf beleren
Dit is een grapje hoop ik...![]()
Die van mij slaat de hele stal kort, ook al is ze er net uitgeweest. Heeft ze van moeders denk ik, die deed dat ook. Sinds de veulentjes is dat minder geworden of misschien de leeftijd.
Maar deze is echt zo erg dat ie achter in de stalbandages moet om de benen te beschermen en dat ik bijna dagelijks de ijzers weer moet vasttimmeren. Gewoon oren plat en de stal kortslaan...?! Als ik nou wist waar t door kwam? Eten, balletje in de stal...maakt niet uit.
Maar goed, ze is in het werk wel braaf dus slaan op stal en hoe ze is in het werk heeft imo niks met elkaar te maken.

), en de eerste keer was ze link, de tweede keer al minder en vandaag heb ik het in mijn eentje op kunnen redden. Okee, ik moest wel ontiegelijk opletten en voorzichtig zijn, maar het ligt erop 
Dees schreef:Ik maakte geen grapje, het gedrag als beschreven gebeurt echt. Helaas
Maar, soms is ze ookwel weer braaf: ik heb ze sinds 3 dagen onder een deken staan (ze kreeg toch echt een shetland-vacht en dat willen we natuurlijk niet), en de eerste keer was ze link, de tweede keer al minder en vandaag heb ik het in mijn eentje op kunnen redden. Okee, ik moest wel ontiegelijk opletten en voorzichtig zijn, maar het ligt erop
Deze Rubiquil is niet zo'n schatje. Ik durf inmiddels wel te stellen dat ze lastiger is dan haar moeder, en dat was al een heel portret. Het gaat heus wel goedkomen met Weelde, maar toch... oppassen met deze