Bjorsells Briar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nadita

Re: Bjorsells Briar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:38

Briar, hij is inderdaad geweldig als je hem in beweging ziet.
Ik zou mijn merrie best door hem willen laten dekken, maar ondanks dat fokken vaak gokken is, vind ik dit toch wel een beetje een grote gok omdat er maar weinig fokprodukten van hem zijn. Dus weinig vergelijkingsmateriaal.
Mijn merrie zou misschien wel bij hem passen, ze is keur-sport, heeft een mooi front, een erg mooi hoofd en een goed voorbeen. Ze staat mooi in het rechthoeksmodel, en is niet zo groot. Maar het dekgeld is behoorlijk, en stel dat je er een dweil uit fokt. Dat risico is altijd aanwezig, maar bij de meeste hengsten is er toch wel wat nafok om te bekijken. Moet er nog eens even over denken.

Maar dat neemt niet weg dat, ondanks dat ik niet van vossen houdt, Briar een geweldig dier is. Zowel qua uiterlijk, hij heeft gewoon wat, als qua beweging!!

Seven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:29

er staan 2 briar afstammelingen oppferdemarkt.de als je die ziet wil je er nooit meer mee fokken echt erg echte ezels
jammer paard zels is prachtig hoorde dat hij als veulen ook een ezel was zeg maar is toch iets moois uit gekomen