[TI] wat vinden jullie van TI tot nu toe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:21

't Is een tweede thuis geworden hier.

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:53

Mij bevalt het nog steeds prima, ik post er niet superveel maar lees wel bijna alles bij. Wat mij betreft is de opzet gelukt

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:01

je mee eens hoor van mij mag het ook zo blijven alles in een oogopslag zicht baar en wil ik wat anders dan surf ik lekker door,

Tinkermuts

Re: wat vinden jullie van TI tot nu toe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:43

Ik ben super tevreden, lekker alle tinkerdingen bijeen.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:25

Ik vind het nog steeds helemaal geweldig!! Ben er veel waarde aan gaan hechten dat alles bij elkaar staat en zal het echt gaan missen als ik alles zou moeten gaan "zoeken".

Eerlijk gezegd schrik ik al van deze quote, want ik ga echt balen als TI weg zou gaan:
Lielle schreef:
*schopje, ivm einde proef*

Ik hoop dat de subfora voort mogen blijven bestaan...

Groetjes Dianne

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:47

Ik neem niet aan dat ons subforum verdwijnt. Er wordt veel gebruik van gemaakt en voor ons tinkerluitjes interessante topics gepost. Ik heb het idee dat het een heel goedlopend subforum is. Ik zou het bijzonder missen maar ga ervan uit dat het de proef heeft doorstaan

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 21:44

Teuntje111 schreef:
Ik vind het nog steeds helemaal geweldig!! Ben er veel waarde aan gaan hechten dat alles bij elkaar staat en zal het echt gaan missen als ik alles zou moeten gaan "zoeken".

Eerlijk gezegd schrik ik al van deze quote, want ik ga echt balen als TI weg zou gaan:
Lielle schreef:
*schopje, ivm einde proef*

Ik hoop dat de subfora voort mogen blijven bestaan...

Groetjes Dianne

er staat toch alleen dat de proef afloopt, niet dat het forum verdwijnt

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:02

van mij mag dit hoekje zeker blijven!!! ik zou niet meer zonder willen en kunnen hoor!!

Graaskorf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:15

Ik ben er erg blij mee. Zo kan ik tenminste alles lezen zonder veel te missen. De andere fora kom ik ook nog wel. Maar nu mis ik tenminste geen tinkervragen meer.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 09:17

Ik zou het wel jammer vinden als - zoals ik her en der lees - de TI-ers niet meer op de andere fora komen. In hoeverre geldt dat, en wat kunnen we doen om dat te voorkomen?

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:06

Ik kom nog overal op Bokt, TI is handig omdat alles bij elkaar staat, maar heeft niet mijn enige interesse op Bokt.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:43

Van mij mag het subforum blijven! Vind ik erg handig. Verder kijk ik nog wel meer op bokt, dus ook buiten TI

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:49

Ik kom wel in andere forumonderdelen, maar veel minder. Ik erger me te pletter aan bepaalde manieren van posten van mensen, en ik ga de ergernissen niet opzoeken. De serieuzere delen zoek ik wel op Verslag van de dag, Medisch, en soms ook ITP, verder niets.
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 15-12-05 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:53

Ik denk eigenlijk dat het maar een kleine club is die enkel op TI komen, en die komen juist nog op Bokt vanwege dat forum, als dit er niet was, dan denk ik dat een deel nog enkel in Tinkerpraat op de HK dan zou komen, en het grote deel helemaal niet meer.
Voor de rest van de Tinkerbokkers komen die imo nog zowel op TI als op de rest van forum.

Voor mezelf, ik heb een paar vaste SC-topics die ik bijhoud, en verder een aantal vaste fora waar ik vaak kijk, ik reageer niet zo heel veel op TI omdat veel topics lang worden en toch veel van dezelfden antwoord is, ik houd niet van lange gewone topics zeg maar

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:17

het meeste zit ik natuurlijk op TI maar ook op ITP, Kraamstal, vvdd, fokkerij, rassenpraat. Het is wel zo dat ik op TI het meeste reageer.
Ik blijf TI dan ook goed vinden en hoop erg dat het blijft!!!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:44

O Lielle ik kom ook nog heel veel op andere plaatsen op bokt hoor, maar ik vind het wel makkelijk om alles van tinkers bij elkaar te hebben

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:31

Lielle schreef:
Ik zou het wel jammer vinden als - zoals ik her en der lees - de TI-ers niet meer op de andere fora komen. In hoeverre geldt dat, en wat kunnen we doen om dat te voorkomen?

Toen het subforum er nog niet was, kwam ik net zo weinig in andere topics als nu. Ik kom nu dus wel minder in andere fora, maar het lezen/plaatsen in andere topics is nagenoeg onveranderd. Misschien is dit bij meer mensen?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:48

Bij mij is het ongeveer net zo.. Vóórdat het subforum er was, kwam ik eigenlijk ook alleen maar in de EA topics en ITP, verder eigenlijk niet. Af en toe eens bij RP en CB.. Nu het tinkersubforum er is, is mijn deelname aan het bokt-forum alleen maar toegenomen. Als het TI forum weer zou verdwijnen, zou mijn deelname ook weer afnemen..

Wat misschien wel een ideetje is: het Tinker-subforum wat algemener maken, door andere koudbloeden ook "toe te laten", zoals Belsen, haflingers en Nederlandse trekpaarden etc, etc. Veel tinkerproblemen en vragen zijn namelijk ook van toepassing op andere koudbloeden.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:55

ik kom ook nog elders hoor

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:32

Ik kom ook nog elders maar ik begin altijd bij TI (en keer daar tig keer terug ).
VMR vind ik wel leuk, bij ITP kom ik zelden, VvdD vind ik ook wel eens leuk en natuurlijk EA. Ook het nieuws bekijk ik regelmatig. Ach, ik scroll regelmatig door de hele index van bokt en soms blijf ik ergens hangen.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:07

Ik ben erg blij met het Tinkerhoekje. Lekker alles over hetzelfde paardje en het bevalt me goed dat je kunt kiezen om alleen alles over de Tinkers kunt lezen.

Verder kom ik ook echt wel op andere plekken, overal eigenlijk behalve Fokkerij en Rijtechnisch, oke en manegepaarden ofzo niet.

grid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:38

Maya schreef:
Veel zaken die hier als tinker-specifiek worden gesteld, vind ik niet tinker-specifiek, maar koudbloed, of recreatie, specifiek etc. Ik vind het jammer dat je zo de discussie, de kletsmogelijkheden belemmerd... Want het is maar een klein select groepje hier.

ben ik het geheel mee eens.

Het is wel handig als je minder tijd hebt dat alle tinkerdingen bijelkaar staan, kun je vlug snuffelen en lezen eerst was dat soms behoorlijk zoeken als je even niet meer geweest was
Maar zoals Maya zegt veel is niet echt tinkerspecifiek maar meer koudbloed/ recreatie specifiek

Allehoewel: toen er nog geen subforum was merkte ik toch wel dat er vooral tinkereigenaren/ liefhebbers op die topics reageerden en weinig
andere koudbloed/ recreatie bokkers ...

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 18:37

grid schreef:
Allehoewel: toen er nog geen subforum was merkte ik toch wel dat er vooral tinkereigenaren/ liefhebbers op die topics reageerden en weinig
andere koudbloed/ recreatie bokkers ...

of puberende tieners... die kom je nu ook minder snel tegen in het subforum! En anders zijn ze snel genoeg in de kraag gevat

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 12:23

Ik vind het ook heel fijn, soms heb ik nl. wel vragen.
En dan is het lastig met de zoekfunctie.

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 15:30

ik vind het leuk en zinvol dat dit subforum er is maar ik zit ook wel op de andere forums.
Al vind ik de sfeer hier leuker!