Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lielle schreef:*schopje, ivm einde proef*
Teuntje111 schreef:Ik vind het nog steeds helemaal geweldig!! Ben er veel waarde aan gaan hechten dat alles bij elkaar staat en zal het echt gaan missen als ik alles zou moeten gaan "zoeken".
Eerlijk gezegd schrik ik al van deze quote, want ik ga echt balen als TI weg zou gaan:Lielle schreef:*schopje, ivm einde proef*
Ik hoop dat de subfora voort mogen blijven bestaan...
Groetjes Dianne
Lielle schreef:Ik zou het wel jammer vinden als - zoals ik her en der lees - de TI-ers niet meer op de andere fora komen. In hoeverre geldt dat, en wat kunnen we doen om dat te voorkomen?
).Maya schreef:Veel zaken die hier als tinker-specifiek worden gesteld, vind ik niet tinker-specifiek, maar koudbloed, of recreatie, specifiek etc. Ik vind het jammer dat je zo de discussie, de kletsmogelijkheden belemmerd... Want het is maar een klein select groepje hier.
ben ik het geheel mee eens.

grid schreef:Allehoewel: toen er nog geen subforum was merkte ik toch wel dat er vooral tinkereigenaren/ liefhebbers op die topics reageerden en weinig
andere koudbloed/ recreatie bokkers ...