Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Extra informatie: Chique stermerrie met zeer goede bewegingen
Heeft een zeer lief karakter. Is makkelijk in de omgang.
Verkeers- en trailermak.
Komt uit de bekende Vottie-stam. Zeer veel predikaten in de moederlijn.
Grootmoeder van deze merrie is ook de grootmoeder van Kingston (zie IdS nr. 16 van 18-08-05)
Drachtig van Trento B. Uitgerekend 14 februari 2006.
stond eerst te koop voor gevorderde ruiter vlgs. mij....wel mooi paard op de foto..en groot (MISS TOCH EFFE BELLUHCitaat:6 jarige Gribaldi x Saros merrie
1.74m
donkerbruin, kol, witte voet achter en witte hoefbal.
ster en prok goedgekeurd ( wederom 1 juni '05 klin/ ront 100 % goedgekeurd)
Zeker ook voor de fokkerij een mooie merrie!
wegens tijdgebrek te koop
) Desiree schreef:
Tegenwoordig wil de markt ook niet meer betalen wat een paard werkelijk waard is. ZE willen onder de waarde zitten. Kon gisteren een zwarte Stravinsky x stornelle ruin kopen, 3 jaar oud. Ik zou er zelf nooit meer dan 1500 euro voor geven. en waarom niet? Ik maak hem zadelmak, voer he, rijd hem, neem hem een keer mee naar de manege, en als ik hem dan adverteer voor 3000 euro is er NOG geen hond die belt. Dat schiet toch niet op!
Citaat:Waarom wil je geen drachtige merrie? Dat kan juist wel eens de prijs drukken en zoveel last heb je er niet van. Je weet in ieder geval dat ze dit jaar drachtig te krijgen was dat is ook al een pluspunt.
. 12.500 euro gaan we er noooooit voor uitgeven 
Pipo schreef:Desiree schreef:
Tegenwoordig wil de markt ook niet meer betalen wat een paard werkelijk waard is. ZE willen onder de waarde zitten. Kon gisteren een zwarte Stravinsky x stornelle ruin kopen, 3 jaar oud. Ik zou er zelf nooit meer dan 1500 euro voor geven. en waarom niet? Ik maak hem zadelmak, voer he, rijd hem, neem hem een keer mee naar de manege, en als ik hem dan adverteer voor 3000 euro is er NOG geen hond die belt. Dat schiet toch niet op!
Nee vind je het heel raar bij een Stravinsky x Stornello

Pipo schreef:Nee vind je het heel raar bij een Stravinsky x Stornello
Desiree schreef:Pipo schreef:Nee vind je het heel raar bij een Stravinsky x Stornello
Ja, dat vind ik raar. Goed, het dier voldeed niet helemaal aan de kwpn normen: was erg volbloed typisch gebouwd en miste daardoor een klein beetje lengte in het lichaam (geen rechthoeksmodel). En ik weet wel dat Stravinsky is afgekeurd op de nakomelingen maar dit was toch een heel mooi en chique paard. Stornello is ook volboed, dus dit dier had zeker aan 75% engels volbloed. Maar het was een kalm en braaf dier om te zien.

Pipo schreef:Dat maakt het gelijk een kwalitatief minder goed sportpaard, dus niet vreemd dat mensen het paard niet graag willen hebben.
Desiree schreef:Pipo schreef:Dat maakt het gelijk een kwalitatief minder goed sportpaard, dus niet vreemd dat mensen het paard niet graag willen hebben.
Gezeur. Kijk eens rond in de sport. Zoveel paarden die kort zijn in de hals en in het lichaam. En toch sporten de mensen ermee. Lang niet alle paarden die voor de sport gefokt worden hebben lengte hoor, ook al is dat wel het fokdoel. En toch komen ze uiteindelijk terecht in de sport.
Pipo schreef:Teritorita, ik ken die merrie, en om eerlijk te zijn doet die foto haar niet veel goeds. In het echt is het een fijn bewegend en mooi paard.
Ik zou echt ff andere fotos van haar gaan maken!
terorita schreef:ze staat nu niet thuis in almere
maar bij engie op stal dacht ik
dus fotos maken zit er nu even niet in
Pipo schreef:[
Het topic ging over betere sportpaarden........
Dat er op concours een hoop bagger loopt is een ander verhaal.
[/quote]
Desiree schreef:Ik heb het paard niet zien lopen, maar het was zeer zeker geen bagger! Zowiezo een lust voor het oog.