justicelover schreef:EERST IEMAND ANDERS DAN JEZELF
precies
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
justicelover schreef:EERST IEMAND ANDERS DAN JEZELF
ik vind dat sommige gewoon te hoog of te laag zijn claudie schreef:justicelover schreef:EERST IEMAND ANDERS DAN JEZELF
precies

Angeliek schreef:Ik ga hier niet mee verder. Paarden worden veel te hoog of te laag getaxeerd. Aan een paard zit een emotionele persoonlijke waarde, als je paard naar jouw idee veel te laag word getaxeerd, is dit niet leuk.
Ookal kan je het niet. Het is niet een kwestie van kunnen, maar als je het paard jouw aanspreekt, taxeer jij hem hoog, terwijl een ander hem niet aanspreekt, taxeer hij hem laag. Daar is geen pijlhoogte op te trekken.
Eigenlijk is het onzin.
Angeliek schreef:Ik ga hier niet mee verder. Paarden worden veel te hoog of te laag getaxeerd. Aan een paard zit een emotionele persoonlijke waarde, als je paard naar jouw idee veel te laag word getaxeerd, is dit niet leuk.
Ookal kan je het niet. Het is niet een kwestie van kunnen, maar als je het paard jouw aanspreekt, taxeer jij hem hoog, terwijl een ander hem niet aanspreekt, taxeer hij hem laag. Daar is geen pijlhoogte op te trekken.
Eigenlijk is het onzin.

Eigenlijk is het onzin.
Angeliek schreef:Samsam schreef:Tornado: 5000,-
Voor 5000,0 koop je nog geen eens een redelijk bewegende 3 jarige voor.
Eigenlijk is het onzin.
youngster schreef:Angeliek schreef:Ik ga hier niet mee verder. Paarden worden veel te hoog of te laag getaxeerd. Aan een paard zit een emotionele persoonlijke waarde, als je paard naar jouw idee veel te laag word getaxeerd, is dit niet leuk.
Eigenlijk is het onzin.
Ben ik het met je eens.. dat wist ik wel van te voren.
Mensen moeten mijn taxaties helemaal niet serieus nemen. Dit is gewoon wat IK vind. Niet wat het paard officieel waard is. Heb ze namelijk nog nooit zien lopen.

. 
magic_lover schreef:ik zal zo even schatten hoor!
nou hier mijn paardje
naam:whitney
afstamming:Gribaldi X Hierarch X Duc De normandie X Adios
bijzonderheden: komt uit utopia stam
leeftijd:2,5 jaar
geslacht: merrie
stokmaat: ±1,67 m
niveau: Licht zadelmak(bezig met beleren langzaamaan)
Heel ruim paard kan super strekken!
karakter:Zeer leergierig, overijverig, rustig, kan sterk wezen, vind echt alles best.
verkeersmak.
voor verdere info vraag maar weet zo niet of ik iets vergeten ben.
voor foto's viewtopic.php?f=10&t=476703
of in mijn profiel
zal nu even wat taxeren ( ben niet super goed in hoor dus neem me niet kwalijk als ik te laag/hoog taxeer)
, 4500 euro.
.
.