Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RUBYWHITE schreef:Sorry, ja goedele, bij de vorige eigenaar heette ze GOGO...Jou 2,5jarige heeft nog een volle zuster van nu 3,5 Undercover. Dat was een poepie chique veulentje/jaarling destijds. Heb haar als 3jarige weer gezien, nog altijd even mooi. Helaas niet zo super groot geloof net 1m60
RUBYWHITE schreef:Het enige wat ik mij kan herinneren, is dat ze drachtig van samber verkocht was en niet in een goede conditie was (zo kwam ze bij de hengstenhouder weg)...
Dit veulen zal ongetwijfeld bij die mensen geboren zijn, zou ik verder niet weten. Heb jij haar later gekocht dan? De moeder kon magnefiek springen, heb nog wel ergens op cd foto`s staan

Whoopi schreef:Dus je hebt van beide paarden foto's. Wat leuk, ik ben benieuwd.

APPELENPEREN schreef:Hallo
Mooie foto's hoor. Even een vraag over samber. Zelf ben ik op zoek naar een hengst voor op mijn merrie ( Emilion x Ubis) en van het weekend noemde iemand samber. Dekt Samber nog? Ben op zoek naar een springhengst/ alrounder die een goede draf en een goede galop heeft. Weet iemand of Samber daar aan voldoet. Samber zelf is bont, maar wat geeft hij voor kleuren door? Hoop dat jullie een antwoord weten. Alvast bedankt

miisshOrse schreef:Wat vinden jullie van Pedro, en wat voor merrie vinden jullie er het best bij passen?
) paard!