Wie heeft een afstamming van Pion?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jobbie

Re: Wie heeft een afstamming van Pion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 10:34

Hoe krij ik een foto toegevoegd ???

jobbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:24

Dit is mijn ozo mooie brave Pion. Mensen zeggen weleens dat hij op Aktion lijkt. Maar niet in de sport hoor. hahaha.

Afbeelding

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 17:02

jobbie schreef:
Hoi,

Ik heb ook een Pion een ruin van 10 jaar en van moeders kant lucky boy maar er bestaan echt uitzonderingen. Het is een geweldig paard. Mijn zoontje van 2 jaar kan er op zitten en dan zal hij never nooit een stap verkeerd zetten en is met buitenrijden voor de duvel niet bang. gaat met de buitenritten die ik begeleid voorop met wel 10 paarden erachter maar hij is de baas. al wordt hij bij wijze van door een tractor omver gereden dan zal hij niet teruggaan. Hij gaat ook echt voor je door het vuur. Hij is M1 dressuur en dat is eigenlijk het enige minpuntje, hij heeft totaal geen mentaliteit voor dressuur en laat mij dan ook menig zakken als het erop aankomt. Gaat met groeten op zijn gemak op rust staan. gaat voor de lol een beetje changeren, of de andere kant op lopen kijken. Het is best een clowntje, maar niet altijd leuk tijdens de wedstrijden. Het enige wanneer de PION naar buiten komt is als hij los staat. Jaag hem niet op want dan jaagt hij jouw eruit.

Maar d'n deze gaat bij ons never nooit meer weg en mag over een paar jaar lekker met mijn zoontje gaan spelen.

Ik heb een Pion x Lucky Boy x Jasper gehad. Is verkocht naar de USA op 6-jarige leeftijd. Liep mee bij de Junioren en ZZl met winst.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 18:13

Nou mijn paard is ooit eens gestart met een manege ruiter, maar bij het groten vloog ze naar de deur en was er niet vanplan meer weg te gaan, uit eindelijk is de deur open gegegaan.. ik reed er wel wedstrijden mee, maar nu word het te moeilijk voor haar.. dus doe ik het op een ander

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:18

Onze merrie van 15 jaar is een kleindochter van Pion. Pion is de vader van haar moeder. De moeder is Dearly. En de vader van haar is Wolfgang. Ze lijkt echt op haar vader, want ze is bruin, net als Wolfgang. Ze heeft geen lastig of moeilijk kararkter, ze is alleen gevoelig. Als ze iets niet snapt schiet ze in de stress. Verder is ze heel braaf. Onder het zadel haalt ze geen rottigheid uit. Ze bokt niet ofzo. Ze is heel werklustig. Ze heeft meer het Wolfgang karakter dan een Pion karakter. Hoewel ze volgens een kenner net zulke ogen heeft als Pion. Het is een leuk paard en fijn om te rijden.

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:18

Tyrza, waar blijft de foto van je Pion>?

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:27

Het is Pion van moeders kant he? Ik ben er nog niet aan toe gekomen om foto's te laten maken.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:15

Ik heb ook een kleindochter van Pion gereden, moedersvader was Pion. Een paard met een erg sterk karakter....

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:30

Ohw oke... Maar ik ben wel benieuwd...

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:57

Wij hebben een merrie van Pion (Pion x Feuerschein) van ondertussen een jaar of 11. Zij is braaf met rijden, maar minder braaf op stal. We hebben nu twee veulens van haar.

Ook hebben we een (enorme) ruin van Democraat, en Democraat is dan weer een zoon van Pion. Hij is 5 jaar en erg braaf op stal, maar moeilijker te rijden.

Dit is een foto van onze Pionmerrie (met een dringende behoefte aan een poetsbeurt zo na een dagje wei )
Afbeelding

Een foto van haar eerste veulen (Cocktail Time x Pion)
Afbeelding

En haar veulen van dit jaar (Future x Pion) is overigens een schimmeltje gebleken , hier een paar uur oud:
Afbeelding

Ik heb helaas geen foto van de Democraat op het internet staan...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:24

Lotje is een Balzflug x Pion, foto´s staan in mn profiel.

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:29

Mijn paard is een Parlando x Respect x Pion.(NRPS) In mijn profiel staan wel foto's.