Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jobbie schreef:Hoi,
Ik heb ook een Pion een ruin van 10 jaar en van moeders kant lucky boy maar er bestaan echt uitzonderingen. Het is een geweldig paard. Mijn zoontje van 2 jaar kan er op zitten en dan zal hij never nooit een stap verkeerd zetten en is met buitenrijden voor de duvel niet bang. gaat met de buitenritten die ik begeleid voorop met wel 10 paarden erachter maar hij is de baas. al wordt hij bij wijze van door een tractor omver gereden dan zal hij niet teruggaan. Hij gaat ook echt voor je door het vuur. Hij is M1 dressuur en dat is eigenlijk het enige minpuntje, hij heeft totaal geen mentaliteit voor dressuur en laat mij dan ook menig zakken als het erop aankomt. Gaat met groeten op zijn gemak op rust staan. gaat voor de lol een beetje changeren, of de andere kant op lopen kijken. Het is best een clowntje, maar niet altijd leuk tijdens de wedstrijden. Het enige wanneer de PION naar buiten komt is als hij los staat. Jaag hem niet op want dan jaagt hij jouw eruit.
Maar d'n deze gaat bij ons never nooit meer weg en mag over een paar jaar lekker met mijn zoontje gaan spelen.
ik reed er wel wedstrijden mee, maar nu word het te moeilijk voor haar.. dus doe ik het op een ander

)

, hier een paar uur oud: