Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wouter24 schreef:Wat een (ordinair) grote/platte voeten heeft dat dier

Samsam schreef:Tis trouwens een echte achterbeenlander, dus was het geen Jazz geweest had je het vast geweldig gevonden
arie53 schreef:Kan dit dier ook springen? Want als dit voor dressuur door moet gaan dan staat deze demonstratie wel heel erg ver af wat wij als juryleden binnen de KNHS verlangen en wat de FEI voorschrijft.

Mireille1970 schreef:Als jij je nou gewoon bezig houdt met JOUW cracks, dan genieten wij nog even van paarden als deze...
Veel plezier of moet ik zeggen viel spass....
Hij is al ggk in Oldenburg dus met die spass zit wel goed... En springen ging zo gek nog niet

Samsam schreef:Effe opletten Arie, dit is geen wedstrijd! Geloof niet dat de KNHS of FEI richtlijnen heeft voor het trainen van 3-jarigen!
Tis trouwens een echte achterbeenlander, dus was het geen Jazz geweest had je het vast geweldig gevonden
Valt me niet tegen. Lekkere body ook. arie53 schreef:Helaas hij vertrekt op de voorbenen.
Jan_VT schreef:Vind het ook een zeer aansprekend paard. Beweegt met zeer veel schwung en afdruk. Zag laatst ook de DVD van de hengstenshow bij Kathman. Die Drap reed hem best goed vond ik. Toen ik hem met Verdi zag binnenkomen dacht ik effe... Oei Oei (toen ik hem indertijd met Florencio zag rijden deed mijn hartje soms wel pijn... off-topic)
Jan_VT schreef:Vind het ook een zeer aansprekend paard. Beweegt met zeer veel schwung en afdruk. Zag laatst ook de DVD van de hengstenshow bij Kathman. Die
Drap reed hem best goed vond ik. Toen ik hem met Verdi zag binnenkomen dacht ik effe... Oei Oei (toen ik hem indertijd met Florencio zag rijden deed mijn hartje soms wel pijn... off-topic)
wel met 2 p's dan Wouter24 schreef:Wat een (ordinair) grote/platte voeten heeft dat dier
Das altijd beter dan die kleine trakehner pootjes ( met alle ellende die erbij hoort). Dat zijn toch geen sportpaardenvoeten! Pipo schreef:Wouter24 schreef:Wat een (ordinair) grote/platte voeten heeft dat dier![]()
Das altijd beter dan die kleine trakehner pootjes ( met alle ellende die erbij hoort). Dat zijn toch geen sportpaardenvoeten!