Florencio

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:16

merilyn
jij mag trots zijn op je nakomeling van deze hengst
mooi beestje

Suzanne F.

Re: Florencio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 07:56

Ik be zeer benieuwd wat er met Lotje uit gaat komen. Zal best een bloedbeestje zijn maar dat vind ik niet erg. Hoop idd wel dat het beenwerk een beetje acceptabel is. Maar ja we wachten wel af he?

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 11:41

Ik ben ook benieuwd Suzanne!

Mijn merrie is ook redelijk bloederig, dus ik ben benieuwd. Misschien helpt het dat de moederlijn helemaal niet bloederig is, dus dat ze het bloederige alleen van vader heeft.
Maar bovendien ben ik dol op bloedpaarden dus maakt het me niet heel veel uit als het veulen volgens de gangbare normen te bloederig zou zijn, dat zijn voor mij vaak juist de fijne paarden.

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 11:53

Venetia schreef:
Ik ben ook benieuwd Suzanne!

Mijn merrie is ook redelijk bloederig, dus ik ben benieuwd. Misschien helpt het dat de moederlijn helemaal niet bloederig is, dus dat ze het bloederige alleen van vader heeft.
Maar bovendien ben ik dol op bloedpaarden dus maakt het me niet heel veel uit als het veulen volgens de gangbare normen te bloederig zou zijn, dat zijn voor mij vaak juist de fijne paarden.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:27

Een kennis van mij heeft ook een Florencio jaarling. Mooi beest, best wel een bloedbeestje. Het is een Florencio x Saros xx en een half broertje van mijn paard.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:34

Joki schreef:
Ow een goede papa dus. En erg leuke veulens. Zelf heb ik een Florencio uit een Royal Dance mama besteld (zal nog wel even duren maar lijkt me een leuke combi.

Heb je die bij mij besteld (op dressuuronline)?? Want hoe meer ik Florencio zie, deste meer ik er met onze Unique (Royal Dance) een veulen van wil ! Dus dan babbelen we verder !

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 18:46

Netje schreef:
Joki schreef:
Ow een goede papa dus. En erg leuke veulens. Zelf heb ik een Florencio uit een Royal Dance mama besteld (zal nog wel even duren maar lijkt me een leuke combi.

Heb je die bij mij besteld (op dressuuronline)?? Want hoe meer ik Florencio zie, deste meer ik er met onze Unique (Royal Dance) een veulen van wil ! Dus dan babbelen we verder !

Dat is precies de vraag die in mij opkomt

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:25

@ Joki: Heb eens gekeken in je profiel en het lijkt me duidelijk dat jij de Topas bent op dressuuronline omdat je Topas in je profiel hebt staan ? Dan zal je als Royal Dance merrie ook wel onze Unique bedoelen omdat je dat toen zei daar?
Ben niet ongeduldig hoor... lijkt alleen maar zo dus dan zoek ik het zelf wel uit

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:49

Joki: je snapt dat Saartje_kip graag een veulen wil van Unique, maar voorlopig moet ze eerst eens wat gaan laten zien in de wedstrijden én wil ik haar nog laten keuren. Dus nog even geen veulentje !

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 06:38

Maar wel ooit
Nee hoor, inderdaad rustig aan, maar dat zei je zelf ook al zag ik